//

Dreamphones.be ervaringen/betrouwbaar?

Dreamphones.be ervaringen/betrouwbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Mijn zus wilt een iPhone 5s kopen en we zijn van plan om deze op Dreamphones.be te kopen... Lijkt dit jullie betrouwbaar? (we ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-15, 16:11
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard Dreamphones.be ervaringen/betrouwbaar?

Hallo iedereen
Mijn zus wilt een iPhone 5s kopen en we zijn van plan om deze op Dreamphones.be te kopen... Lijkt dit jullie betrouwbaar?
(we wonen in Belgie)
Apple iPhone 5s Zilver 16GB - DreamPhones
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-15, 18:05
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik zou het niet doen. 429 euro voor een iPhone 5s is te weinig. Een kennis van me heeft een tijdje terug een iPhone 5s besteld voor 499 euro, maar nooit binnengekregen. De website van de 'verkoper' is een dag na de bestelling offline gehaald.

Ik raad je aan om de iPhone bij een bekende en vertrouwde winkel te kopen. Dan weet je zeker dat je goed zit.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 26-03-15, 18:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Ik zou het niet doen. 429 euro voor een iPhone 5s is te weinig.
Dat winkeltje verkoopt gebruikte iPhones "in perfecte staat". Een "refurbished" in "nieuwstaat" kost dan 40,- € meer.
  #4  
Oud 26-03-15, 18:22
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

en deze?
Apple iPhone 5S Goud EX-TOONZAAL met Korting SIM-lock Vrij
  #5  
Oud 28-03-15, 19:14
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Waarom niet een kopen van iemand in de buurt, die je kan checken, vasthouden etc. óf je koopt er een bij een goed bekend staande winkel in de buurt.

Neem aan dat ze in België ook van die goede "turkse telefoonzaakjes" hebben?
Hier in NL verkopen die gerepareerde telefoons, mét garantie.

Kortom, óf je koopt bij een betrouwbaar adres, óf je "gokt" om een paar centen goedkoper af te zijn.
  #6  
Oud 28-03-15, 21:47
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Googlen doet wonderen, en je zou tegen deze site aankomen:
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/D...esbe_2521.html

Website ziet er keurig verzorgt uit, geen rare taalfouten etc. Je zou eens contact met ze kunnen opnemen:

E-mail: Info@dreamphones.be
Afhaling is steeds mogelijk op afspraak. Gelieve hiervoor telefonisch of via e-mail contact op te nemen.

Je kan zelfs op afspraak ophalen, dat zou ik doen als je het niet vertrouwt.

Laatst gewijzigd door iCulture; 01-08-22 om 23:13. Reden: Gedateerde informatie verwijderd
  #7  
Oud 28-03-15, 23:23
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

@RWK: Dat kunnen de neppe sites ook. Keurige reviews voor hun eigen site maken, een fysiek adres, telefoonnummer, email. Noem het maar op. De website waar een kennis van mij dacht een iPhone 5s te kopen (www.groenbast.nl) had dit ook allemaal. Keurige website en keurig taalgebruik, maar toch een oplichter.
  #8  
Oud 28-03-15, 23:58
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

bedankt voor de antwoorden!
we hebben dan maar een nieuwe 5C gekocht, wisten we zeker dat hij werkt!
  #9  
Oud 28-03-15, 23:59
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipotdje Bekijk bericht
we hebben dan maar een nieuwe 5C gekocht
Veel plezier ermee!
  #10  
Oud 27-11-15, 16:02
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

heb er één besteld, touch id en fototoestel werken niet

heb er terug contact mee, mag hem omruilen
__________________
waar blijft de Jailbreak ?

Laatst gewijzigd door sledge; 27-11-15 om 22:56.
  #11  
Oud 08-01-16, 13:32
hcoenen hcoenen is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 1
Thumbs down Slechte ervaring met Dreamphones!

Zeer slechte ervaring gehad met Dreamphones! Een echte afrader. iPhone werd 3 december besteld, pas 31 december had ik hem in handen... Korte samenvatting van hun onprofessionaliteit:

- Om te beginnen werd de iPhone te laat op de post gedaan en dit pas na een bezorgde mail van mijzelf. Hun bewering 'voor 16u besteld, morgen in huis' is dus alvast een leugen. Ik had hem nochtans dringend nodig.
- Toen de iphone eindelijk aankwam bleek deze niet te werken. Hij kon geen SIM lezen, dus starte al gewoon niet op. Ik ben benieuwd welke kwaliteitstests de iphone dan zogezegd doorlopen heeft...
- Ook heeft het érg lang geduurd voordat de retournering in orde was en heb ik hier zelf via mail en telefoon achteraan moeten zitten.
- Op niet één van mijn vijf mails heb ik antwoord gehad
- Ook via de telefoon zijn ze zéér moeilijk te bereiken tijdens hun openingsuren. Minstens 25 gebeld, 3 keer iemand aan de lijn gehad.
- Ondanks hun vele fouten en de grote problemen die ik hierdoor heb gehad (niet bereikbaar en geen camera bij de geboorte van mijn eerste kind en tijdens de feestdagen...) heb ik geen enkele verontschuldiging, laat staan een compensatie gehad.

Volgende keer betaal ik wel gewoon de volle pot in een legitieme winkel om een degelijke en vlotte service te krijgen... NOOIT meer via dreamphones, dat staat vast.
  #12  
Oud 08-01-16, 19:44
sledge sledge is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 140
Standaard

de keren dat ik gebeld heb waren niet te tellen, nooit werd de telefoon opgenomen, emails werden niet beantwoord.....
ik kreeg mijn gsm pas nadat de politie was ingeschakeld, maar zoals eerder gemeld, deze werkte niet, touch ID stuk en fototoestel stuk
weer een martelgang om daar iemand te pakken te krijgen, ik mocht de gsm terug sturen, maar dat wou ik niet, ik maakte de afspraak om naar daar te gaan om deze direct om te wisselen, dat was goed voor hem.....
ik dus van Antwerpen naar het bedrijfsadres, op mijn aanbellen werd niet open gedaan, telefoon werd niet opgenomen, op de rolluiken slagen hielp niet, dus naar de achterzijde van de woning en daar op een deur beginnen slagen....en voila, toch iemand thuis, ze hoorden hun bel en gsm niet zegden ze.
ik kreeg vervolgens een spiksplinternieuwe gsm (dus geen refurbished) mee, nadat ik deze natuurlijk volledig getest had, ik wou niet vroeger de woning verlaten....
ik denk dat als je niet hard genoeg pushed, ze het geld houden en geen gsm sturen, of een kapotte.....maar als je daar persoonlijk wat agressief gaat doen, ze van angst een andere gsm geven

Blijf inderdaad van dreamphones weg, leveren kunnen ze niet binnen de 24 uur (nog niet na een week), ze liegen (maar ik had een schermafdruk als bewijs voor de politie) en proberen dan een kapotte gsm in uw nek te draaien. Verkoper is een schraal mannetje, als je deze zou zien, daar koop je geen gsm van, het staat praktisch op zijn gezicht te lezen

Ook ik koop in het vervolg aan de volle prijs.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] freshworks Koopinformatie Nederland 6 28-11-11 16:21
Betrouwbaar? Midas iPhone algemeen 4 18-04-10 14:54
Betrouwbaar? Upodtouch Archief 2 18-10-09 21:17
Betrouwbaar? Buzze Archief 18 30-07-08 03:43
Betrouwbaar? Tacha1987 Archief 2 19-11-07 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.