//

vragen over IOS voor terugkeer

vragen over IOS voor terugkeer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu sinds een jaar een Xperia Z1 compact en ondanks dat de hardware super is (zeer goede batterij, mooie camera en waterdicht) kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-15, 15:31
Guest-20191128132130
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard vragen over IOS voor terugkeer

Ik heb nu sinds een jaar een Xperia Z1 compact en ondanks dat de hardware super is (zeer goede batterij, mooie camera en waterdicht) kan ik maar niet wennen aan Android. IOS is zo veel fijner om mee te werken ondanks dat het zo gesloten is.

Nu ben ik aan het kijken voor een Iphone 5S omdat ik een 6 net iets te groot vindt. Maar ik vroeg me af of er ondertussen al aan de volgende punten gewerkt is in IOS:
- Is het al mogelijk om bij de wekker het trillen uit te zetten?
- Mijn moeder heeft nu mijn Appleaccount, is het al mogelijk om deze op 2 Iphones te gebruiken of gooit Imessage nog steeds roet in het eten?
- Mijn grootste ergernis van Apple is Itunes, is het ondertussen al mogelijk om bijvoorbeeld muziek over te zetten zonder Itunes?
- Een van de meest gebruikte functions van mijn telefoon is om iets op te starten via de Youtube app en dit meteen door te sturen naar de Youtube app van mijn Samsung Smarttv, is dit ook mogelijk met IOS? ik heb namelijk geen idee of dit een functie van youtube is of Android

Dan een iets andere vraag. Op mijn xperia het ik een super fijne app voor het instellen van de helderheid van het scherm, hier kan ik zelf instellen hoe fel het scherm moet zijn bij een bepaalde hoeveelheid licht, is er zoiets ook voor IOS of werkt de sensor beter dan die van de Iphone 4?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-15, 16:43
Lucasvn's schermafbeelding
Lucasvn Lucasvn is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Etten-leur
Berichten: 101
Standaard

ik snap dat je niet kunt wennen aan andraos heb ik ook ben weer terug bij apple

- het trillen kan je volgensmij niet uit zetten
-volgnesmij gooit iMessage roet in het eten ik kan het in iederegeval niet instellen
-van dat laatste heb ik geen verstand
die sensor werkt geloof ik wel beter als die van de iphone 4
__________________
Once Apple, always Apple
  #3  
Oud 27-03-15, 18:17
Guest-20190924124628
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Via de YouTube app iets doorsturen naar je smart tv werkt prima
  #4  
Oud 27-03-15, 18:38
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

1. In de standaard Klok app is dat niet mogelijk. In de App Store staan veel wekker apps, en er zit er vast wel eentje bij waar je kan instellen dat hij niet trilt.

2. In de iMessage instellingen kun je instellen dat je alleen op je mobiele nummer bereikbaar bent voor iMessage. Als je dat op jouw iPhone en op die van je moeder doet krijgen jullie niet elkaars berichten binnen. Ga voor deze instellingen naar Instellingen > Berichten > Sturen en ontvangen.

3. Er zijn crapware apps waarmee je muziek zonder iTunes op je iPhone kunt zetten. In de afgelopen jaren is iTunes flink veranderd, dus misschien vind je de huidige versie wél fijn.

4. De YouTube app op iOS ondersteunt Chromecast en AirPlay. Daarmee kun je content naar je Smart TV en Apple TV sturen.

5. De omgevingslichtsensor in de iPhone 5s werkt uitstekend. Mocht je toch handmatig de helderheid willen instellen, doe je dit via het bedieningspaneel. Swipe van onder naar boven op de iPhone om het bedieningspaneel tevoorschijn te toveren.
__________________
Daniel
  #5  
Oud 27-03-15, 19:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

iOS verandert niet zo vlot binnen 1 jaar. Ik vermoed dat van al je bezwaren er geen een opgelost is uit zichzelf.

Je iMessage probleem heeft niets met de schuld van iOS te maken: maak gewoon een een Apple id voor je moeder en een voor jezelf aan, en klaar is Kees.
Je kunt dan nog steeds gekochte apps delen door wel met dezelfde Apple id in te loggen in de app store. Maar op iedere iPhone gebruik je een eigen Apple id voor iMessage en FaceTime.
  #6  
Oud 27-03-15, 19:05
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je kunt dan nog steeds gekochte apps delen door wel met dezelfde Apple id in te loggen in de app store.
Je kunt ook met Family Sharing elkaars aankopen delen.
  #7  
Oud 27-03-15, 23:51
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat is inderdaad sinds iOS 8 ook nog eens een optie.
  #8  
Oud 28-03-15, 14:59
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

En wat is de reden waarom men niet met itunes muziek erop zet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geld terug vragen voor apps geeft je nog updates in iOS 8 Beta 2 nedvire iPad algemeen 3 19-06-14 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.