//

Foto's gedelete uit Recently Deleted / Onlangs verwijderd - Ongedaan maken??

Foto's gedelete uit Recently Deleted / Onlangs verwijderd - Ongedaan maken?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn kleine zoon speelt altijd spelletjes op mijn iPhone maar is wat stout geweest en heeft belangrijke fotos verwijderd. Ik maak normaal gesproken elke avond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-15, 03:08
WT44 WT44 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard Foto's gedelete uit Recently Deleted / Onlangs verwijderd - Ongedaan maken??

Mijn kleine zoon speelt altijd spelletjes op mijn iPhone maar is wat stout geweest en heeft belangrijke fotos verwijderd. Ik maak normaal gesproken elke avond een back-up, maar was er nog niet toe gekomen. Er zijn nu dus plusmin 30 foto's uit "onlangs verwijderd" gedelete die ik nog niet heb kunnen back-uppen via iTunes.

Ik heb deze twee software programma's geprobeerd: Fone Rescue en iSkysoft iPhone Data Recovery, maar de gedelete foto's doken helaas niet op na de software scan van beide programma's.

a)Is er nog een manier om de foto's terug te krijgen op welke manier dan ook? Ik heb zowel een iMac als een PC ter beschikking.
Ik heb mijn ip 6 nog niet via itunes aangesloten om evt. oplossingen niet te frustreren. Maar voorzover ik weet kun je ook via iTunes zelf niet fotos terughalen die via onlangs verwijderd gedelete zijn?

__________
b) Zo nee, is er een methode/instelling/appje die ervoor zorgt dat foto's die uit "onlangs verwijderd" gedelte zijn, makkelijk teruggehaald kunnen worden? Is er een manier dat er bijv. meteen (in realtime?) een kopie van een geschoten foto wordt gemaakt of is er een interessante app die zoiets doet, bijv. automatisch een kopie van een foto maken en deze ergens anders oplaan als in filmrol?

Ik weet niet of het in dit geval relevant kan zijn, maar ik heb me daarnaast nog niet in "cloud diensten" verdiept, maar ik geloof dat prullenbakken wellicht gesynced worden dus mij ook niet zouden helpen om dit probleem in de toekomst het hoofd te bieden?

Ik vind het dan ook jammer dat Apple geen mogelijkheid heeft om de photoapp met een password af te sluiten zodat "onbevoegden" ook niet fotos en films kunnen verwijderen.......dat zou ideaal zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-15, 11:56
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

"Belangrijke" foto's die jij dus eigenlijk zelf al verwijderd had, maar hoe dan ook,
is dit misschien iets voor jou?

Gewiste foto's op iPhone en iPad terugvinden
  #3  
Oud 03-04-15, 12:15
WT44 WT44 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
"Belangrijke" foto's die jij dus eigenlijk zelf al verwijderd had, maar hoe dan ook,
is dit misschien iets voor jou?

Gewiste foto's op iPhone en iPad terugvinden
Ik heb nergens geschreven dat ik de foto's al verwijderd had. Mijn zoon heeft ze verwijderd uit de filmrol en heeft ze vervolgens gedelete uit "onlangs verwijderd". Ook heb ik aangegeven dat ik mijn dagelijkse back-up die dag nog niet heb kunnen maken, dus die link van jou is niet relevant want er valt geen back-up terug te plaatsen....maar hoe dan ook, hopelijk heeft iemand anders nog een passende oplossing (voorzover die er is). Wellicht brengt een gejailbraikte telefoon daarnaast ook nog andere mogelijkheden om dit in de toekomst te vermijden?
  #4  
Oud 03-04-15, 13:11
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Als je ook zelf een Imac en een windows machine hebt ( of tot je beschikking), heb je dan ook regelmatig een backup van je foto's geimporteerd op 1 van deze machines en wellicht via timemachine een volledige backup van je Imac?
Of betreft het hier allemaal fotos van 'eergisteren', omdat je schrijft dat je iedere avond een backup maakt?
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
  #5  
Oud 03-04-15, 19:24
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WT44 Bekijk bericht
Ik heb nergens geschreven dat ik de foto's al verwijderd had. Mijn zoon heeft ze verwijderd uit de filmrol en heeft ze vervolgens gedelete uit "onlangs verwijderd". Ook heb ik aangegeven dat ik mijn dagelijkse back-up die dag nog niet heb kunnen maken, dus die link van jou is niet relevant want er valt geen back-up terug te plaatsen....maar hoe dan ook, hopelijk heeft iemand anders nog een passende oplossing (voorzover die er is). Wellicht brengt een gejailbraikte telefoon daarnaast ook nog andere mogelijkheden om dit in de toekomst te vermijden?
belangrijke foto's verwijderd.....er zijn nu dus plusmin 30 foto's uit " onlangs verwijderd" gedelete.

Dat geeft dus alleen maar aan dat zoonlief de "onlangs verwijderd" map heeft leeggemaakt, maar oké, jij en ik
  #6  
Oud 08-04-15, 16:36
WT44 WT44 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertoes Bekijk bericht
Als je ook zelf een Imac en een windows machine hebt ( of tot je beschikking), heb je dan ook regelmatig een backup van je foto's geimporteerd op 1 van deze machines en wellicht via timemachine een volledige backup van je Imac?
Of betreft het hier allemaal fotos van 'eergisteren', omdat je schrijft dat je iedere avond een backup maakt?
Ja, helaas wel.
Ik ben bang dat ik gewoon pech heb.
Jammer dat Apple het ook niet mogelijk maakt om de foto app gewoon middels een password af te sluiten o.i.d. Het zijn van die kleine dingen zoals het ontbreken van deze mogelijkheid of de mogelijkheid om bijv. ook een ochtendalarm automatisch te laten repeaten in een loop (zoals dat vroeger wel ging), dat gewoon vervelend is (vind ik).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
achtergrond foto verwijderd uit foto's terug halen flatsy iPhone algemeen 2 05-11-12 14:19
Foto's deleted Ren20 Muziek, foto & video 3 26-06-12 10:41
Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd Sir Botex iCloud 2 21-11-11 10:56
iPhone: Jailbreak 4.3.3 ongedaan maken holland636 Jailbreak 0 12-10-11 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.