//

iPhone 4 gaat niet meer aan

iPhone 4 gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb toestraks mijn iPhone laten vallen op een tafel, niet eens zo heel hoog, ik denk minder dan een meter, maar nu gaat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-15, 17:33
benteha benteha is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Exclamation iPhone 4 gaat niet meer aan

Ik heb toestraks mijn iPhone laten vallen op een tafel, niet eens zo heel hoog, ik denk minder dan een meter, maar nu gaat hij dus niet meer aan. Als ik hem in de oplader doe geeft hij nog wel geluid/trillingen, maar om de minuut. Dus om de minuut geeft hij opnieuw het geluidje dat hij aan het opladen is maar hij gaat niet aan. Als ik hem in de computer doe start iTunes ook niet op. Hoe zou ik mijn telefoon weer aan de praat kunnen krijgen?

Ook geeft hij niet meteen geluid als ik hem in de oplader doe maar pas na 1 minuut. Zo gaat het de hele tijd door, om de minuut maakt hij een oplaadgeluid, als hij in de oplader zit tenminste.

Ik heb ondertussen al geprobeert om hem te resetten (homeknop en uit/aan-knop ingedrukt houden) en ik heb ook al geprobeert om hem in Recovery Mode te zetten.

Btw: de iPhone is gejailbreaked weet niet of dat ermee te maken heeft maar zou kunnnenb

Laatst gewijzigd door benteha; 07-04-15 om 18:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen beeld, geen beeld wel geluid, iphone 4, kapot, wel geluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gaat niet meer aan bao3oab iPhone algemeen 5 28-04-13 21:19
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan Sahar iPhone algemeen 0 08-01-13 23:11
iphone gaat niet meer aan liefsveerle Archief 1 08-02-10 17:03
iPhone gaat niet meer aan.. Trapz Archief 1 27-12-09 14:40
iPhone gaat niet meer aan pipo-1998 Archief 2 16-08-09 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.