//

Hoe blokkeer ik Windows Photo Viewer als standaard programma voor foto's bekijken?

Hoe blokkeer ik Windows Photo Viewer als standaard programma voor foto's bekijken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn ip 6 aansluit op mijn Windows computer, dan is hij via "mijn computer" toegankelijk. Ik kan dan alle foto's van de camera ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-15, 20:25
WT44 WT44 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard Hoe blokkeer ik Windows Photo Viewer als standaard programma voor foto's bekijken?

Als ik mijn ip 6 aansluit op mijn Windows computer, dan is hij via "mijn computer" toegankelijk. Ik kan dan alle foto's van de camera roll bekijken, kopieren, deleten etc.

Als ik ze wil openen dan gebruikt mijn computer standaard: "Windows Photo Viewer". Ik kan daar persoonlijk niks mee en gebruik zelf standaard het progje: "Irfanview". Dit programma staat als "standaard" ingesteld (vooral vanwege de makkelijke toegang van de EXIF data d.m.v. 1 klik).

Echter, als ik op een willekeurige foto klik wordt standaard weer "Windows Photo Viewer" gebruikt.

Pas als ik de betreffende foto naar mijn computer kopieer en er dan op klik, dan wordt wel weer "irfanview" gebruikt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat "Irfanview" standaard gebruikt wordt zonder dat ik eerst alles naar mijn computer moet kopieren?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2015-04-08_201756.jpg‎ (22,5 KB, 9x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I tunes update--kleine foto's in windows foto viewer Marc G iPhone algemeen 0 24-09-13 10:51
foto viewer iolavide iPad algemeen 2 16-08-10 20:58
Windows pc herkent Iphone als camera - maar vindt de foto's niet Kiki1800 Unlock [archief] 1 20-04-08 00:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.