//

iPhone 6 review made in Holland

iPhone 6 review made in Holland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wilde deze review met jullie delen, daarin wordt de vraag gesteld of het eigenlijk wel loont om nu nog de iPhone 6 te kopen... wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-04-15, 14:21
snnuffel snnuffel is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 1
Standaard iPhone 6 review made in Holland

Wilde deze review met jullie delen, daarin wordt de vraag gesteld of het eigenlijk wel loont om nu nog de iPhone 6 te kopen... wat denken jullie? Ik zit namelijk te twijfelen of ik niet beter kan wachten op de opvolger...

https://www.youtube.com/watch?v=UIf_bSQ6GvM
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-15, 14:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snnuffel Bekijk bericht
wat denken jullie? Ik zit namelijk te twijfelen of ik niet beter kan wachten op de opvolger...
Wachten op de opvolger van de opvolger kan ook nog.
  #3  
Oud 09-04-15, 15:03
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wachten op de opvolger van de opvolger kan ook nog.
dag Timosha, normaliter ben je heel wijs en je advies kan bijna niet beter, maar nu sla je de plank finaal mis. Ben je helemaal gek geworden? Wachten op de opvolger van de opvolger is zonde. Je kan namelijk beter wachten op de opvolger van de opvolgende opvolger!!!

Pies aut!
  #4  
Oud 09-04-15, 16:38
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSpy Bekijk bericht
dag Timosha, normaliter ben je heel wijs en je advies kan bijna niet beter, maar nu sla je de plank finaal mis. Ben je helemaal gek geworden? Wachten op de opvolger van de opvolger is zonde. Je kan namelijk beter wachten op de opvolger van de opvolgende opvolger!!!

Pies aut!
Onzin, Je moet niet vanuit gaan van dat filmpje. Het lijkt wel alsof de iphone een slechte phone is. Integendeel, de iphone 6 / 6+ is 1 van de meeste verkochte toestellen ooit.

Daarnaast kan ik zeggen koop nooit een apparaat, want zodra je uit de winkel loopt is het oud.

'' /sarcasm mode off ''

Ik ben altijd van de 'Sjes geweest, 4s , 5s, maar ik wou altijd een groot scherm. daarom heb ik de 6+ gekocht. Wil daarom ook nooit meer terug naar de kleinere modellen.

Over de RAM gebeuren wat hij aangeeft in de appstore.. is ook onzin. Je hebt wel crashes maar niet voordurend.

Om een voorbeeld aan te geven, Als je safari aantal tabs open hebt staan en opent een andere app, en je switch terug naar weer safari zal hij opnieuw de tabs moeten herladen. Waar op de ipad air 2 2GB RAM dat niet doet.

Voor de personen die multitasken '' gebruiken '' zal het tegenvallen, mja zeg nou eerlijk... wie laat nou allemaal apps op de achtergrond draaien (uitzonderingen flitsmeister, tomtom) ik sluit ze allemaal af.


Ik zal gewoon de iphone kopen die je wilt, Als je wacht kun je beter niks kopen jongeman
  #5  
Oud 10-04-15, 16:21
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
.

Voor de personen die multitasken '' gebruiken '' zal het tegenvallen, mja zeg nou eerlijk... wie laat nou allemaal apps op de achtergrond draaien
Dezelfde mensen die over de batterijduur zitten te zeuren
  #6  
Oud 10-04-15, 16:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Voor de personen die multitasken '' gebruiken '' zal het tegenvallen, mja zeg nou eerlijk... wie laat nou allemaal apps op de achtergrond draaien (uitzonderingen flitsmeister, tomtom) ik sluit ze allemaal af.
Ik laat ze gewoon draaien en iOS dat afhandelen.

Als je Apps zelf afschiet werkt Background Refresh niet meer...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 13-04-15, 08:14
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik ben ook altijd van de S'en geweest. Nog een paar maanden geduld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
This accesory is not made to work with iPhone fedorr iPhone algemeen 12 04-06-10 23:31
Made in China iPhone Nano Zero Koopinformatie Rest van de wereld 3 06-10-09 23:32
this accessory is not made to work with iPhone Mauricek99 iPhone algemeen 6 09-05-08 08:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.