//

iPhone touchscreen probleem?

iPhone touchscreen probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Gister heb ik mijn iPhone 5c binnen gekregen. Zelf kom ik van Android en wilde na de iPhone 2G voor een zachte prijs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-15, 13:50
misterx misterx is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Smile iPhone touchscreen probleem?

Hallo allemaal,

Gister heb ik mijn iPhone 5c binnen gekregen. Zelf kom ik van Android en wilde na de iPhone 2G voor een zachte prijs ook wel eens ios uitproberen.
Nu loop ik tegen een aantal 'probleem' aan. (Als het een probleem is). Na het toestel uit de doos te hebben gepakt en te hebben geïnstalleerd, kwam ik er al snel achter dat het touchscreen enorm irritant en niet accuraat is. Normaal iets typen zit er bijna niet in. Typ steeds verkeerde letters,
en knoppen met bijvoorbeeld iets van 'vorige pagina' moet ik 5 keer op drukken voor hij naar een andere pagina gaat. Ik merk ook dat ik net iets onder de knop moet drukken en net iets onder de letters. Het is niet veel, maar enorm irritant. Het toestel komt gewoon nieuw uit de winkel dus het is geen tweedehands. Is er misschien iemand die mij kan vertellen of dit gewoon wennen is of dat er misschien iets niet helemaal goed is?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-15, 14:14
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Het is denk ik even wennen. Je Android toestel was waarschijnlijk wat groter dan de iPhone 5c, en daar moet je aan wennen.

Als je echt zeker weet dat het touchscreen niet goed is, breng je hem gewoon terug naar de winkel.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 16-04-15, 14:37
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Ik heb op alledrie de iPhones die ik in bezit heb gehad nog nooit gemerkt dat ik op een andere plek op mijn scherm moet drukken om een knop te activeren of actie uit te voeren.
Dit klinkt als een fout in calibratie of hardware. Ik zou er direct mee terug gaan.
  #4  
Oud 16-04-15, 17:58
misterx misterx is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard

Bedankt voor de reacties. Mijn andere telefoon is idd een stuk groter, dus wellicht is het even wennen. Het systeem is in ieder geval fijn. Op een paar vastlopers na dan. De stap naar ios wilde ik eigenlijk nooit nemen omdat ik het idee had dat alles gesloten was en ik er eigenlijk bijna niks mee kan doen. Nu ik cydia heb gevonden blijkt dit toch wel erg mee te vallen

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties
  #5  
Oud 16-04-15, 18:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misterx Bekijk bericht
Nu ik cydia heb gevonden blijkt dit toch wel erg mee te vallen
Dan zal de reden van jouw "probleem" wel zitten in "iets" dat je in Cydia hebt gevonden.
  #6  
Oud 16-04-15, 18:06
misterx misterx is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard

Nee, dit was al toen ik hem voor de eerste keer ging opstarten. Mijn vriendin heeft er even mee gespeeld maar die zegt geen problemen te hebben.
  #7  
Oud 16-04-15, 22:01
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Vreemd een nieuwe iphone uit de doos met een jailbreak er op geïnstalleerd.
  #8  
Oud 20-04-15, 11:34
misterx misterx is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard

@suzuki2002 Volgens mij hebt je het verhaal helemaal niet gelezen. Waarom plaats je niet iets nuttigs? Jailbreak heb ik er zelf gelijk opgezet. Wat is het probleem dan? 2002 zal je geboortedatum wel zijn ofniet
  #9  
Oud 20-04-15, 13:22
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Misterx, dat ernaast zitten heb ik ook wanneer ik ipv mijn iphone een android in handen heb. Volgens mij komt dat omdat je bij android toestellen er een beetje naast moet zitten om de juiste toets te pakken en bij een iphone hoeft dat niet, Zo ervaar ik dat tenminste.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem touchscreen iPhone 5 (iOS 7 GM) coffeeandprozac iPhone algemeen 10 22-09-13 13:28
iPhone 4s touchscreen probleem kasing iPhone algemeen 1 05-12-12 23:01
Touchscreen probleem iPhone 4S MarkKo iPhone algemeen 2 22-08-12 13:11
Touchscreen probleem 4s barenddelange iPhone algemeen 4 27-12-11 00:07
Iphone 4 lichtsensor probleem + touchscreen robijno1985 iPhone algemeen 2 29-12-10 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.