//

Iphone 5S totaal ontregelt sinds update naar 8.3

Iphone 5S totaal ontregelt sinds update naar 8.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update naar 8.0 loopt de gsm gigantisch snel leeg; Touch ID werkt niet meer. Telefoontjes komen als gemist bij berichten binnen, maar staan niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-15, 10:58
Iphoneprovinciaal Iphoneprovinciaal is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard Iphone 5S totaal ontregelt sinds update naar 8.3

Sinds update naar 8.0 loopt de gsm gigantisch snel leeg; Touch ID werkt niet meer. Telefoontjes komen als gemist bij berichten binnen, maar staan niet bij gemiste telefoon; ik ben vaak niet te verstaan als mensen mij bellen (bereik is dan 1 of 2 stippen), bel ik terug dan zijn er ineens 4 stippen.
Bij synchroniseren met pc moet ik steeds de machtiging invullen (aangegeven geen machtiging) vervolgens komt (na wachtwoord) bericht: bent al gemachtigd.
Het is om gek van te worden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-15, 13:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En je hebt de volgende dingen al zelf gedaan om te onderzoeken wat er aan de hand is: (?)
  #3  
Oud 17-04-15, 14:41
Iphoneprovinciaal Iphoneprovinciaal is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Van alles er af gegooid (foto's app's) ; bluetooth uitgeschakeld; opnieuw opgestart dmv beide knoppen indrukken. Alles wat ik tot nu toe tegenkwam om te verbeteren heb ik geprobeerd. Niks helpt.
  #4  
Oud 17-04-15, 14:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Begrijp ik het goed dat dit probleem als speelt sinds iOS 8.0? En niet specifiek aan de 8.3 update?

Probeer eens iets wat ook zou kunnen helpen in het oplossen van het probleem: een volledig herstel mbv iTunes, liefst met toestel in dfu modus.

En wacht heel even met het terugzetten van een reservekopie, maar configureer de telefoon eerst even als nieuw toestel. Dit, om te kijken of later de problemen met het terugzetten van de reservekopie terug komen. Dan weet je dat er een software probleem in de huidige configuratie zit...
  #5  
Oud 17-04-15, 14:44
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hmm, dat klinkt in ieder geval al uitgebreid.
Voor de zekerheid ook al een keer ingesteld als compleet nieuw toestel? (nadat je een backup gemaakt hebt uiteraard )
  #6  
Oud 17-04-15, 19:10
Iphoneprovinciaal Iphoneprovinciaal is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Eris vanmiddag nieuwe software op de Iphone gezet; heb zojuist de reservekopie terug gezet. Nu afwachten of het heeft geholpen. In ieder geval doet de Touch ID het nog steeds niet!
  #7  
Oud 18-04-15, 11:32
tuscani38 tuscani38 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 40
Standaard

ik heb ook zoeen probleem ,mijn iphone kan van 33% plots naar 11% gaan door juist op de home knop te drukken . en als ik bekijk hoelang ik er maar kan mee werken dan is dit om te wenen . gemiddeld gebruik van 100% tot hem uitvalt is het gebruik 1,5 u en 2 dagen en 3u stand by.Zonder dat ik gebruik maakt van 3G
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage hapert sinds update naar iOS 7 Techfreak iPhone algemeen 33 20-11-13 07:44
Update naar 6.0.2 wil totaal niet. Error -1. Djurres iPhone algemeen 11 10-01-13 08:36
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 4S1981 iPhone algemeen 6 05-11-12 12:36
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 hweima iPad algemeen 0 17-10-11 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.