iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan geen apps meer verbergen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/163922-geen-apps-meer-verbergen.html)

Janine Stmd 17-04-15 11:48

Kan geen apps meer verbergen
 
Omdat ik graag overzicht hou, verberg ik regelmatig apps die tegenvallen en ik nooit (meer) zal gaan gebruiken. Dat deed ik voorheen via ITunes - Aankopen - Apps - middels kruisje aangeven welke app verborgen moet worden. Wat ik nu ook probeer, er zijn geen kruisjes meer te zien bij de apps, dus verbergen lukt niet.
Ook via de Appstore schijnt verbergen tegenwoordig mogelijk te zijn: Updates - Aankopen - app van je keuze verbergen door van rechts naar links te vegen. Helaas lukt ook dit niet. Ik kan vegen zoveel ik wil over welke app dan ook: geen resultaat. Iemand een idee hoe ik dit weer werkend krijg? Alvast bedankt!

TouchMe 17-04-15 15:03

Die kruisjes zijn er bij mij ook niet maar toch kun je ergens - gewoon even proberen - links boven klikken. Ik ben er ook dagen mee aan het hannesen geweest maar het is zo wel gelukt.

Janine Stmd 17-04-15 18:53

Dank je wel voor je reactie. Ik ga het weer proberen en zal laten weten of het gelukt is.

Janine Stmd 18-04-15 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 996380)
Die kruisjes zijn er bij mij ook niet maar toch kun je ergens - gewoon even proberen - links boven klikken. Ik ben er ook dagen mee aan het hannesen geweest maar het is zo wel gelukt.

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar waar ik ook klik: er gebeurt niets. Iemand nog een andere suggestie? Alvast bedankt voor het meedenken.

TouchMe 18-04-15 18:12

Jammer dat het bij jou niet werkt dan zal je waarschijnlijk moeten wachten op een update. Hetzelfde met de witte tekst bij info, ook een bug waar veel mensen last van hebben. Of itunes opnieuw installeren helpt weet ik niet.

Janine Stmd 18-04-15 21:24

Heb zojuist op mijn iPad geprobeerd om Apps te verbergen via de Appstore en dat lukte wel. Voor nu is de boel weer op orde. Hopen dat een volgende update er voor zal zorgen dat alles weer naar behoren werkt. Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Janine Stmd 15-05-15 18:16

Zijn er inmiddels meer mensen bekend met het feit dat apps niet meer verborgen kunnen worden? Het lukt op mijn iPhone nog steeds niet en een kennis van me heeft onlangs een nieuwe iPad mini gekocht en kan wel apps verbergen maar ziet ze elke keer toch weer terug verschijnen in zijn Aankopen lijst. Is er iets bekend over een bug?

TouchMe 15-05-15 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janine Stmd (Bericht 997941)
Zijn er inmiddels meer mensen bekend met het feit dat apps niet meer verborgen kunnen worden? Het lukt op mijn iPhone nog steeds niet en een kennis van me heeft onlangs een nieuwe iPad mini gekocht en kan wel apps verbergen maar ziet ze elke keer toch weer terug verschijnen in zijn Aankopen lijst. Is er iets bekend over een bug?

Vervelend dat het bij jou niet werkt Janine maar wat je hier schrijft klopt niet helemaal. Hier lukt het namelijk wel zowel in iTunes op mijn Macbook als op de iPod 5G en iPad 2. Maar het is buggie, dat wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.