iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/164-bluetooth-functie-iphone-bluetooth-radio.html)

partyfart 21-09-07 18:52

Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio
 
Ik overweeg om een iPhone aan te schaffen en was benieuwd of ik de iPhone ook in mijn auto kan gebruiken. Heb een radio met bluetooth handsfree functie. Ziet mijn radio die iPhone of moet die radio of de iPhone echt compatible zijn? Iemand ervaring of een idee?

bootster 21-09-07 19:23

volgens mij moet het gewoon werken welke mobiel je ook gebruikt. Lijkt me sterk dat hij het wel doet bij andere mobiels, maar niet bij de iphone

Freek 21-09-07 20:27

Hij doet het gewoon. Hij werkt met mijn bleutooth carkit en met mijn bleutooth headset probleemloos

Eduard 22-09-07 13:00

Hey Freek. Ben op zoek naar een radio met bluetooth. Welke heb jij ?

Freek 22-09-07 13:16

Eduard, ik heb geen bleutooth radio maar een bleutooth carkit, volgens mij de Nokia CW30.

Eduard 22-09-07 13:19

Ohh sorry omdat je zei hij doet het gewoon, maar dat was dus je carkit.

Iemand anders ervaring met een bluetooth autoradio ?

Tinus 04-10-07 10:23

Ik heb een bluetooth set van pioneer op mijn pioneer radio...
de iPhone herkent hem wel en bellen gaat waarschijnlijk wel.. ik kan alleen nog ff niet bellen omdat ik versie 1.1.1 heb.

ebbe 15-12-07 10:17

ik heb een pioneer radio met bt.. als ik hem instel word hij herkent.. maar als ik de verbinding verbreek.. maakt hij daarna niet meer automatisch verbinding.. dus dat is knap lastig..

Tinus 15-12-07 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ebbe (Bericht 27781)
ik heb een pioneer radio met bt.. als ik hem instel word hij herkent.. maar als ik de verbinding verbreek.. maakt hij daarna niet meer automatisch verbinding.. dus dat is knap lastig..

Dat is ook precies waar ik problemen mee heb.

Cancunlover 22-01-08 09:40

Ik heb juist hetzelfde probleem met mijn pioneer bluetooth radio. Iemand ondertussen al gevonden wat het probleem zou kunnen zijn?

Tinus 22-01-08 10:12

Ik ben bij een autoshop geweest en ze geven het advies om een mail naar pioneer te sturen. Ik ben er niet aan toe gekomen om dit te doen.. dus als je zin hebt om dit te doen..... meld de uitkomst ff hier dan ;-)

Cancunlover 25-01-08 09:45

Zo. Mailtje gestuurd en nu maar afwachten wat ze zeggen. Ik hou jullie op de hoogte!

Tinus 25-01-08 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 47805)
Zo. Mailtje gestuurd en nu maar afwachten wat ze zeggen. Ik hou jullie op de hoogte!

Thanx, mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid ;-)

Tommeh 09-02-08 18:19

Enne enne enne?

IngridMaaskant 10-02-08 10:50

Vraag:
Heb net mijn IPhone gekocht YES
Maar Instellingen -> Algemeen -> Bluetooth -> (Jabra headset staat aan met licht om te paren !) -> zet Bluetooth aan -> IPhone vindt Jabra -> accepeteerd de pincode Maaaaaaaaaar Hij blijft op niet gekoppeld staan WAT DOE IK VERKEERD ?

cwsmdb 10-02-08 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 47805)
Zo. Mailtje gestuurd en nu maar afwachten wat ze zeggen. Ik hou jullie op de hoogte!


heb je al antwoord gehad van pioneer
zit met hetzelfde probleem
hoor het graag

Cancunlover 11-02-08 08:15

Nog steeds geen antwoord gehad! En heb een flauw voorgevoel dat dit ook niet meer zal komen... :(
Dan maar eens kijken of ik de komende dagen bij een officieel Pioneer-verkooppunt kan langsgaan...

Tinus 23-04-08 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 60766)
Nog steeds geen antwoord gehad! En heb een flauw voorgevoel dat dit ook niet meer zal komen... :(
Dan maar eens kijken of ik de komende dagen bij een officieel Pioneer-verkooppunt kan langsgaan...

En toen? had je inmiddels al iets gehoord?

Cancunlover 23-04-08 09:47

Blijkbaar is er een probleem met het bluetooth protocol van mijn radio. Is 1 van de eerste bluetooth Pioneer autoradio's (ondertussen alweer bijna 2 jaar oud) en daar hadden ze in de winkel waar ik geweest ben al meerdere problemen gehad met dit type. Zelfs ook al een klant met een iPhone! (ben nu ietsje TE enthousiast, ik weet het, maar ik woon niet in een druk bevolkt gebied, dus de kans om nog een iPhone te spotten is daar al veel kleiner.)
Blijkbaar is er geen oplossing voor dit probleem, aangezien je de meeste Pioneer autoradio's niet kunt updaten met nieuwe software... Dus ik zal er mee moeten leren leven. Ik gebruik nu mijn HTC weer meer en meer als ik vantevoren weet dat ik veel onderweg ben met de wagen. (voor werk moet ik veel bellen, jammer genoeg)
Heb al wel kabeltje gekocht om de muziek van iPhone op mijn Pioneer af te spelen. Dat werkt WEL uitstekend! ;)

Tinus 23-04-08 10:21

Da's wel jammer... Ik ben ook bij een dealer in het Noorden van het land geweest.
Maar mijn bt unit is nog geen jaar oud dus je zou verwachten dat daar wel de een of andere oplossing voor is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.