//

Iphone 4S start telkens opnieuw op tijdens het laden

Iphone 4S start telkens opnieuw op tijdens het laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn Iphone 4S Tijdens het opladen (met netadaptor en via USB/PC) valt de iphone om de paar minuten uit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-15, 07:12
potvis potvis is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 1
Question Iphone 4S start telkens opnieuw op tijdens het laden

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Iphone 4S
Tijdens het opladen (met netadaptor en via USB/PC) valt de iphone om de paar minuten uit, en start hij weer opnieuw op
Na dit opstarten, hoef ik GEEN pincode van mijn simkaart in te voeren, dus het is geen volledige re-start

Ik heb de volgende opties al geprobeerd:
batterij. vervangen
oplaadkabel vervangen

beide dingen hebben niet geholpen

Ik heb begin van de week IOS 8.3 geinstalleerd, maar daar heeft de telefoon een aantal dagen zonder problemen mee gedraaid EN opgeladen
het probleem is vannacht pas begonnen

Wie heeft er een mogelijke oplossing

(p.s. een back-up terugzetten via Itunes gaat niet, omdat de phone continu herstart)

Alvast bedankt voor het meedenken

Ed

nog even een update van mijn kant:
Ik heb inmiddels een backup terug gezet, maar het probleem bestaat nog steeds
vreemde aan het verhaal is, dat het toestel niet reset als het scherm "open" staat
zodra de telefoon op standby gaat (het scherm zwart) dan is er met 1 minuut weer een herstart

vreemd vreemd vreemd


Update 2:
ik heb de update nogmaals gedaan, maar dan de update van 30-01 terug gezet
hiermee lijkt het probleem te zijn opgelost
Het probleem is dus puur software-matig, en is (naar mijn idee) ontstaan na de update naar IOS 8.3
zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben ondervonden?

Laatst gewijzigd door potvis; 29-04-15 om 09:56. Reden: update (probleem opgelost)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch 4g start telkens opnieuw op na reboot voor Winterboard Julian000 iPhone algemeen 2 27-01-13 10:19
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. Sereentj iPhone algemeen 2 16-04-12 12:28
Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps djico iPhone Apps 0 15-08-10 11:00
iPhone start opnieuw op tijdens bellen iFrederik iPhone algemeen 1 09-08-10 16:43
Iphone start telkens opnieuw op naar homescreen!! DHCN iPhone algemeen 2 12-04-08 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.