//

Telefoonnummers niet klikbaar in Gmail & Chrome apps

Telefoonnummers niet klikbaar in Gmail & Chrome apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren heb ik een nieuwe iPhone 6 met iOS 8.3. Ik heb de Chrome en Gmail apps geďnstalleerd, maar nu zijn in beide ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-05-15, 10:11
charlee77 charlee77 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 1
Question Telefoonnummers niet klikbaar in Gmail & Chrome apps

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe iPhone 6 met iOS 8.3. Ik heb de Chrome en Gmail apps geďnstalleerd, maar nu zijn in beide apps telefoonnummers niet klikbaar. Je moet dus eerst het nummer kopiëren en plakken naar het belscherm voordat het nummer gebeld kan worden. Dit geldt dus voor tel.nrs in websites én in e-mailberichten. Normaal worden tel.nrs. blauw gekleurd met een lijn eronder (net zoals een emaillink), zodat je ze kunt aanklikken. In mijn oude iPhone 4 werkt dit wel en ook in de Galaxy S4 die ik voor de iPhone 6 had. Ook in de Safari, Apple Mail en de MyMail apps werkt dit naar behoren, behalve dus in de Google apps. Emailadressen zijn daarentegen wel weer gewoon klikbaar.

Is er een bepaalde instelling die hiervoor moet worden geactiveerd? Ik heb de hele telefoon al doorgeploegd en ook Google geraadpleegd, maar kan niks vinden over dit probleem. Ideeën iemand?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
chrome, gmail, google, link, telefoonnummers



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g - Volumeknop zit los en is klikbaar? Th00mz iPhone algemeen 17 01-03-11 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.