Adressen op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ga ik van provider wisselen en krijg dan dus een nieuwe Simkaart. Mijn vraag is of ik dan mijn adressen en andere gegevens opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adressen op Iphone
Binnenkort ga ik van provider wisselen en krijg dan dus een nieuwe Simkaart. Mijn vraag is of ik dan mijn adressen en andere gegevens opnieuw moet invoeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet nodig. Ik heb hier één bepaalde test iPhone waar ik regelmatig SIM-kaarten in gebruik van binnen- en buitenlandse providers. Geen enkel probleem met de data.
|
|
|||
|
|||
Alles staat toch in ICloud ? Toen ik mijn iphone6 kreeg was ik binnen 5 minuten klaar
Alles netjes via ICloud overgehaald Contacten, agenda, mail en muziek ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 mei 2015 om 08:03 ---------- Edit commentaar verwijderd omdat ditmaal oude post is
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
adressen iPhone naar Exel v.v | Joeri45 | iPhone Apps | 5 | 13-02-14 17:48 |
adressen bestand/adressen zoeken in iPad | worldinmove | iPad algemeen | 0 | 21-03-12 23:46 |
adressen van iphone naar Mac | qiphone | iTunes | 8 | 02-11-10 17:58 |
iphone mail adressen | hans7979 | iPhone algemeen | 1 | 29-01-09 15:48 |
Adressen in Excel naar Outlook (Iphone) | Robbert1965 | iTunes | 3 | 16-12-08 16:02 |
|
|