//

App store werkt niet op nieuwe I phone

App store werkt niet op nieuwe I phone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik een nieuwe I phone 6 gekocht. Hiervoor had ik een 5s en heb gisteren gelijk alles over gezet op mijn nieuwe I ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-05-15, 10:25
Corina6 Corina6 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 2
Standaard App store werkt niet op nieuwe I phone

Gisteren heb ik een nieuwe I phone 6 gekocht. Hiervoor had ik een 5s en heb gisteren gelijk alles over gezet op mijn nieuwe I phone.
Alle apps werken prima.
Alleen de app store werkt niet meer. Als ik daar heen gaat zie ik alleen de onderste balk met daarin alle tabjes waar ik uit kan kiezen maar verder blijft alles wit. Ook komt er geen zoekbalk.
Wel kan ik de updates zien en uitvoeren.
Iemand enig idee wat ik hier moet doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 mei 2015 om 12:04 ----------

Ik heb niets gedaan. Maar net probeerde ik het nog maar eens een x en toen kon ik ineens weer in de appstore.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-15, 15:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het kan soms gebeuren de phone zich eens verslikt al denk ik het eerder mss lag aan de appstore zelf?

Normaal gezien niet iets om je druk over te maken, ik heb het ook al voorgehad ze de appstore vervelend deed, bv ik kon opeens geen aankopen meer doen en wat ik nu nog soms voor heb is datk updates doe en die blijven staan of die komen terug haha. Af en toe mss een klein bugske in de appstore denk ik.
  #3  
Oud 15-05-15, 17:27
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Heb je een reservekopie terug gezet met jailbreak restanten? Dan zou dat hier mee te maken kunnen hebben..
  #4  
Oud 16-05-15, 10:59
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het kan soms gebeuren de phone zich eens verslikt al denk ik het eerder mss lag aan de appstore zelf?

Normaal gezien niet iets om je druk over te maken, ik heb het ook al voorgehad ze de appstore vervelend deed, bv ik kon opeens geen aankopen meer doen en wat ik nu nog soms voor heb is datk updates doe en die blijven staan of die komen terug haha. Af en toe mss een klein bugske in de appstore denk ik.
had het gisteren voor met de app livescore moest een update doen en maar niet willen dan maar eens de app zelf eraf gesmeten en opnieuw geïnstalleerd en toen ging het
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App iTunes en App Store werkt niet meer na iOS 7-update vermeuzel iPhone algemeen 18 06-10-13 19:14
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 14:18
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? Hobao iPhone Apps 2 13-10-11 08:57
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) druppers iPhone Apps 2 29-10-10 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.