//

I phone blijft maar oude E Mails downloaden (upc)

I phone blijft maar oude E Mails downloaden (upc) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik een I phone 6. Vanmorgen heb ik mijn upc e mail erin gezet. En nu blijft hij oude E mails downloaden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-15, 14:28
Corina6 Corina6 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 2
Standaard I phone blijft maar oude E Mails downloaden (upc)

Sinds gisteren heb ik een I phone 6. Vanmorgen heb ik mijn upc e mail erin gezet. En nu blijft hij oude E mails downloaden met honderden tegelijk.Mijn E mails gaan nu terug tot september 2014 Als ik ze verwijder download hij ze gelijk weer opnieuw.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen. Want nu staat mijn hele mailbox vol met oude E mail
En is er een manier om ze allemaal tegelijk te verwijderen? Ik zie die optie wel in de prullenbak maar niet in mijn gewone mailbox. En het is nogal wat geklik.
Overigens heb ik geen idee of het een probleem van mijn I
phone of van de upc is

Ik heb ook nog even in een oude topic gekeken deze was alleen voor een I pad. Hier stond het volgende:
instellingen - E-mail, contacten, agenda's - je account selecteren - Synchr. e-mail - selecteren tot hoever je mails gesynchroniseerd moeten worden. Dit staat nu waarschijnlijk op geen limiet, aangezien de mailapp al je mails aan het laden is.
Alleen is dit antwoord voor een I pad en ik kan op de I phone 6 nergens Synchr. vinden bij mijn mail
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle oude mails worden geladen op iPad Feem iPad algemeen 1 02-05-14 12:44
Fotobibliotheek blijft maar "downloaden" Etjntn iPhone algemeen 2 01-11-13 23:17
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 15:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.