//

Nieuwe Iphone bug? - geluid doet het niet

Nieuwe Iphone bug? - geluid doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister problemen met m'n Iphone 6 en ik vraag me af of er meer mensen last van hebben. Sinds gister doet mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-15, 13:08
Mirella Mirella is offline
• iOS 8.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard Nieuwe Iphone bug? - geluid doet het niet

Ik heb sinds gister problemen met m'n Iphone 6 en ik vraag me af of er meer mensen last van hebben.

Sinds gister doet mijn telefoon raar zodra ik mijn Iphone-oordopjes in steek. Geluid wordt dan niet meer afgespeeld. Als ik op youtube ben en gewoon afspeel zonder oordopjes werkt alles, maar zodra ik mijn oordopjes in steek blokkeert alles, zelf home-button werkt dan tijdelijk niet. Na heel vaak op home button te klikken sluit youtube wel af.

Ik krijg dezelfde problemen als ik ook filmpjes wil afspelen uit mijn fotomap. Ook dan wordt niks afgespeeld en blokkeert de telefoon en werkt tijdelijk de home-button niet.

Ook zelfde probleem bij luisteren van iTunes muziek.

Zodra de oordopjes er in zitten, doet de hele telefoon raar. Als ik word gebeld met oordopjes in hapert zelfs de beltoon.


Aan mijn oordopjes ligt het ieder geval niet, want die zijn vrij nieuw en werken gewoon. Dat heb ik getest. Oordopjes zijn ook gewoon van apple.

Ik dacht dat het misschien een bug was, want m'n neefje heeft hetzelfde probleem gehad met zijn Ipad, twee dagen geleden. Na een software-update was het probleem bij hem opgelost. Echter heeft mijn iphone 6 al de nieuwste software, dus daarmee kan ik het niet oplossen.

Heeft iemand een idee wat ik wel kan doen? Hebben meer mensen hier last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geluid doet het niet help ! sjorsstoel iPhone algemeen 5 20-01-15 02:03
Geluid iPhone 4 doet het niet juliajansen iPhone algemeen 28 18-03-14 00:02
iphone 4s ios 7 geluid doet het vaak niet karam401 iPhone accessoires en onderdelen 5 16-02-14 16:46
iphone 3gs mp3 geluid doet het niet meer o0marlonn iPhone algemeen 2 30-11-10 16:56
Help mijn iPhone geluid doet het niet vingros Archief 11 01-06-09 17:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.