//

Hoe account of ID ontdubbelen

Hoe account of ID ontdubbelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb intussen 4 Apple devices op één account (Apple ID) staan wat maakt dat ik inkomende berichten en gesprekken van de IPhone van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-15, 18:07
Magnetfreak Magnetfreak is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 1
Post Hoe account of ID ontdubbelen

Ik heb intussen 4 Apple devices op één account (Apple ID) staan wat maakt dat ik inkomende berichten en gesprekken van de IPhone van mijn echtgenote ook op mijn Ipad binnen krijg.
Ook de contactpersonen lopen door mekaar. Ik krijg de berichtjes over de verjaardagen van mijn echtgenote haar vriendinnen.
Hoe kan ik mijn Iphone en Ipad afsplitsen van deze van mijn echtgenote waarbij we toch dezelfde aangekochte apps kunnen blijven draaien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-15, 18:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magnetfreak Bekijk bericht
Hoe kan ik mijn Iphone en Ipad afsplitsen van deze van mijn echtgenote waarbij we toch dezelfde aangekochte apps kunnen blijven draaien?
Maak een nieuw iCloud Apple ID aan voor één van jullie twee. Gebruik dat nieuwe Apple ID voor alle iCloud diensten. Het oude Apple ID kan verder gebruikt worden voor de App Store.

Wij doen dat ook zo. Moeder de vrouw en ik hebben elk een eigen iCloud Apple ID. Zij is niet geïnteresseerd aan mijn mail, berichten, contacten, agenda's enz... en ik niet aan die van haar. Voor de App Store en Mac App Store hebben wij een gemeenschappelijk Apple ID.
  #3  
Oud 24-05-15, 19:46
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wij doen dat ook zo. Moeder de vrouw en ik hebben elk een eigen iCloud Apple ID. Zij is niet geïnteresseerd aan mijn mail, berichten, contacten, agenda's enz... en ik niet aan die van haar. Voor de App Store en Mac App Store hebben wij een gemeenschappelijk Apple ID.
En zo doen wij het ook.
  #4  
Oud 24-05-15, 21:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En maak een family sharing aan om de apps op de andere account te mogen installeren zodat je ze niet op keus hoeft te kopen.
Ook kan je dan een kalender, fotos en herinneringen bijvoorbeeld in de familie delen.
Reageren

Labels
opsplitsen apple id



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud probleem: hoe wijzig ik mijn account? Birkit iCloud 7 18-10-11 15:48
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
hoe wissel ik van account jokerdoc iPhone Apps 13 02-12-10 23:13
Windows: Hoe maak ik een NL itunes account omed4life iTunes 3 26-08-10 08:08
Account wissen..hoe? PearLRoX iPhone algemeen 8 28-02-10 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.