//

iPhone batterij naar vervangen nog steeds snel leeg

iPhone batterij naar vervangen nog steeds snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik onlangs 3 nieuwe batterijen in mijn iPhone 4s gehad. De winkelier heeft er al 3 nieuwe ingezet maar mijn telefoon blijft snel leeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-15, 16:43
WilliamIphone WilliamIphone is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard iPhone batterij naar vervangen nog steeds snel leeg

Hi!

Ik onlangs 3 nieuwe batterijen in mijn iPhone 4s gehad. De winkelier heeft er al 3 nieuwe ingezet maar mijn telefoon blijft snel leeg lopen. 5/6 uurtjes en hij is leeg. Hard reset etc allemaal geprobeerd maar geen verbeteringen. HELP!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-15, 17:16
Mathaizen Mathaizen is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 4
Standaard

He William,

Het zou kunnen dat je charger chip op je moederbord niet meer goed werkt. Misschien dat die aan vervanging toe is. Probleem alleen is dat het een moederbord reparatie betreft en dat is een dure grap.
  #3  
Oud 26-05-15, 17:42
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Kan het niet gewoon aan een gebruikte app liggen? Hoe lang gaat de batterij bijv mee als je geen backup terug zet. Dat zou je eens uit kunnen proberen.
  #4  
Oud 26-05-15, 19:20
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Probeer eens je iPhone uit te zetten en na een uur zet je hem weer aan. Is het percentage gedaald van je batterij zonder dat die aan staat ( dus echt uit zetten en niet op stand by ) dan is met grote waarschijnlijkheid je ic op het moederbord stuk die het powermanegement regelt.
  #5  
Oud 27-05-15, 01:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WilliamIphone Bekijk bericht
Hi!

Ik onlangs 3 nieuwe batterijen in mijn iPhone 4s gehad. De winkelier heeft er al 3 nieuwe ingezet maar mijn telefoon blijft snel leeg lopen. 5/6 uurtjes en hij is leeg. Hard reset etc allemaal geprobeerd maar geen verbeteringen. HELP!
Die 5/6 uren is dat puur gebruik dan? Want als dat echt gebruik is dan is dat normaal die batterijduur, zelfs veel voor een 4S, mijne maat zijne 4S gaat geen 5/6 uren mee.

Maar als die gewoon blijft leeg lopen of als je der bijna niet aankomt dan klopt er idd iets niet.

Als je echt teveel schijt mee hebt man steek der u geld nimmer in en koop een nieuwere.
  #6  
Oud 27-05-15, 08:44
WilliamIphone WilliamIphone is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Gebruik + stand-by. Als hij stand-by is loopt het percentage ook terug. Ik denk dat het eerder aan een chip ligt dan een app. Heb dat al gecontroleerd allemaal. Ook met alle apps afgelosten en locatiezoeken etc uit.

Wil best een nieuwe iphone kopen maar vertrouw ze op marktplaats oid niet. Kan er niet in kijken.. Een nieuwe vind ik te duur persoonlijk.
  #7  
Oud 27-05-15, 11:41
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je kan ook een iphone kopen van een forum lid ( over het algemeen zijn deze personen wel te vertrouwen ) neem een kijkje bij de iphone's die hier op het forum te koop worden aangeboden. Of bij jou in de buurt bij een 2de hands winkeltje of pandhuis, zijn wel iets duurder dan op MP maar dan heb je wel 1 maand garantie en je kan ervan uitgaan dat je niet wordt opgelicht.

Laatst gewijzigd door faire4u; 27-05-15 om 16:33. Reden: Aanvulling tekst.
  #8  
Oud 27-05-15, 12:22
WilliamIphone WilliamIphone is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Probeer eens je iPhone uit te zetten en na een uur zet je hem weer aan. Is het percentage gedaald van je batterij zonder dat die aan staat ( dus echt uit zetten en niet op stand by ) dan is met grote waarschijnlijkheid je ic op het moederbord stuk die het powermanegement regelt.
1.5 uur uit gehad. 100% nog steeds.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 batterij snel leeg na update naar 7.1.1 iPickup iPad algemeen 14 10-08-14 21:14
Batterij iPhone 5 te snel leeg javde iPhone algemeen 113 01-05-14 16:52
Batterij vervangen nog steeds probleem psp2000sam iPhone algemeen 22 12-02-13 00:42
iPhone 4S batterij snel leeg JohanBr iPhone algemeen 6 15-12-11 08:25
Batterij snel leeg naar jailgbraiken 4.2.1 Rheijning Jailbreak 5 10-01-11 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.