iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SIRI uitschakelen via restrictions (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/164862-siri-uitschakelen-via-restrictions.html)

omega6 02-06-15 06:47

SIRI uitschakelen via restrictions
 
Ik heb nog geen iphone (momenteel galaxy s4) en had graag het volgend willen weten:

Als je in ios naar settings > general > restrictions gaat, kan je daar blijkbaar SIRI uitschakelen.

Nu wou ik vragen als je op die manier SIRI uitschakelt, wanneer je de home button ingedrukt houdt of dan Voice Control in plaats van SIRI wordt geactiveerd?

Ik heb begrepen als je gewoon in general settings SIRI uitschakelt dat dan het oude Voice Control in de plaats komt als je home button ingedrukt houdt, maar hoe is dat dus als je siri uitschakelt via restrictions?

Kan iemand dat eens testen aub en laten weten.. alvast bedankt.

iSpy 02-06-15 11:20

Ja, dan wordt Voice control geactiveerd als Siri uitstaat.

omega6 02-06-15 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iSpy (Bericht 998913)
Ja, dan wordt Voice control geactiveerd als Siri uitstaat.

Ik las dat dit idd zo is als je in de algemene settings Siri uitschakelt, maar als je dit alleen doet bij restricties (parental control) is het dan ook zo als je home button ingedrukt houdt dat dan toch voice control geactiveerd wordt?

iSpy 02-06-15 11:31

Ik heb Siri ook bij beperkingen uitstaan (zou overigens ook niet weten hoe je Siri anders uitzet), maar Voice control werkt gewoon desondanks.

Ik wil Voice control ook uitzetten, maar het kan echt niet.

omega6 02-06-15 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iSpy (Bericht 998916)
Ik heb Siri ook bij beperkingen uitstaan (zou overigens ook niet weten hoe je Siri anders uitzet), maar Voice control werkt gewoon desondanks.

Ik wil Voice control ook uitzetten, maar het kan echt niet.

Probeer het volgende eens..

1. ga naar Settings > General > klik in de lijst op SIRI wat je daar moet AAN laten.. zie je dat?

2. ga dan naar restrictions en daar moet je dan SIRI uitzetten

Wordt nu voice control nog geactiveerd als je de home button ingedrukt houdt?

Opmerking: ik zie in je profiel dat je FW (firmware) 6.1 staan hebt.. is je OS niet geupdate naar minstens versie 7 of 8.. denk dat je dat wel minstens moet doen.

iSpy 02-06-15 12:18

Ik heb versie 7.1.1 iPhone 5S.

Ik heb Siri bij beperkingen even aangezet. Toen verscheen deze ook bij algemeen. Vervolgens daar aangezet en daarna bij beperkingen uitgezet. Dan verdwijnt hij bij algemeen ook gelijk. Bij wederom beperkingen opheffen staat Siri dan automatisch uit bij algemeen. Met andere woorden: als je Siri bij algemeen aan of uit hebt staan en bij beperkingen ook uit, dan gaat Voice control werken. Als je bij beperkingen niet uitzet, maar wel bij algemeen uitzet, dan komt Voice control alsnog. Je kan dus niet om Voice control heen als je Siri uit hebt staan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.