//

Probleem met mail bij installatie IPhone6

Probleem met mail bij installatie IPhone6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren nieuwe IPhone6 in gebruik. De configuratie van mijn oude IPhone4S werd mooi overgenomen via de Cloud toepassing. Mijn contacten, zelfs agenda, alles verschijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-15, 10:47
pg59 pg59 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 1
Standaard Probleem met mail bij installatie IPhone6

Sinds gisteren nieuwe IPhone6 in gebruik.
De configuratie van mijn oude IPhone4S werd mooi overgenomen via de Cloud toepassing. Mijn contacten, zelfs agenda, alles verschijnt perfect, alleen mijn mails doen het niet, ik krijg gewoon het bericht 'geen mail', zelfs na opnieuw instellen van het wachtwoord. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-15, 12:45
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou zo snel even geen oplossing weten, anders dan de mail opnieuw configureren en uitloggen/inloggen (maar dat heb je al gedaan).
Voor de volledigheid, je hebt het wel over de icloud mail (en niet gmail of iets anders)?
En kan je wel mail versturen?
  #3  
Oud 04-06-15, 13:54
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Had je een Exchange-account? Die zou bij herinstallatie niet meer kunnen werken (geen ondersteuning meer in nieuwe gevallen).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video opname + bewerking met iPhone6 Wally© iPhone algemeen 0 07-10-14 00:20
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 18:16
iPhone: probleem met installatie van jailbreak turkundostu58 Jailbreak 8 06-12-09 21:20
Mail probleem bij gebruik van Exchange davidkennis iPhone algemeen 1 26-09-08 16:50
Windows: installatie probleem met I-phone uit belgie luckyme iTunes 6 20-09-08 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.