//

Downgrade van ios9 naar 8.3 -> geen icloud backup

Downgrade van ios9 naar 8.3 -> geen icloud backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een uurtje geleden heb ik ios9 beta geinstalleerd, ik vond hem toch wat instabiel dus heb het toestel weer gedowngrade naar 8.3. Dat ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-15, 15:30
joldemans joldemans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 36
Standaard Downgrade van ios9 naar 8.3 -> geen icloud backup

Hallo,

Een uurtje geleden heb ik ios9 beta geinstalleerd, ik vond hem toch wat instabiel dus heb het toestel weer gedowngrade naar 8.3. Dat ging allemaal prima, maar bij de setup ontbreekt de optie om een icloud reservekopie terug te plaatsen.

Het toestel heeft geen reservekopie gemaakt onder ios9 dus in principe zou ik deze gewoon terug moeten kunnen zetten. Normaal gesproken zou ie bij de optie "zet reservekopie terug" dan moeten aangeven, deze kopie is gemaakt op een nieuwere versie van ios en kan niet worden terug gezet. Maar het ontbreekt zich dus geheel aan de mogelijkheid tot het terug zetten.

Ik heb hem al een keer gewist met het idee heb ik de optie over het hoofd gezien, maar hij zit er gewoon echt niet tussen.

Ik weet dat ios beta's problemen kunnen opleveren en dat je dit enkel moet installeren als je weet wat je doet. Ik mag mezelf een behoorlijke kenner noemen op ios/iphone gebied maar dit is ook nieuw voor mij

Iemand met hetzelfde probleem of waarbij het bekend voor komt?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2015 om 14:39 ----------

Net even de timestamp van m'n icloud backup bekeken en hij heeft em stiekem toch gebackupt... Dilemma, clean toestel of buggy beta...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-15, 15:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joldemans Bekijk bericht
Net even de timestamp van m'n icloud backup bekeken en hij heeft em stiekem toch gebackupt...
Ben je vergeten om de iOS 9 Release Notes te lezen?
Reageren

Labels
ios9 downgrade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 18:20
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) DarkMessiah Jailbreak 0 23-07-10 14:28
Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband janwillemveldhuis Archief 2 02-03-09 15:03
Downgrade van 1.1.3 naar 1.1.1: Geen netwerk meer aernout Unlock [archief] 1 20-02-08 20:40
Na downgrade van 1.1.2 naar 1.0.2 geen idee hoe uit restore te komen Geoff Unlock [archief] 2 14-11-07 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.