Crash iPhone 6 bij openen diverse apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen dat mijn iPhone 6 crasht tijdens het openen van diverse apps. Heb het al gehad met berichten, whattsapp, Facebook, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash iPhone 6 bij openen diverse apps
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn iPhone 6 crasht tijdens het openen van diverse apps. Heb het al gehad met berichten, whattsapp, Facebook, nu.nl, marktplaats en meer. Ik zie na de crash een aantal seconden het Apple logo en even later is alles weer toegankelijk en werkt het zonder problemen. Wie herkent deze problemen en wie weet een oplossing? Het is trouwens niet het crash probleem met bepaalde tekens in een bericht wat de laatste tijd ook in het nieuws is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank! Ik zie een hele lange lijst met gegevens. Ik heb alleen geen idee wat ik daar uit kan afleiden. Moet ik specifiek op zoek naar een bepaalde term? Kan ik dat ergens vinden? Of kan iemand mij op weg helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S geeft zwarte veeg bij openen 'standaard'apps. | RG4S | iPhone algemeen | 8 | 21-05-14 00:57 |
Springboard Crash bij openen link vanuit email! | lbroek1 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 17:48 |
PUSH notificaties bij diverse apps werkt niet | nouska1976 | iPhone Apps | 6 | 01-09-10 14:46 |
|
|