iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Siri weigert te bellen naar voicemail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/165172-siri-weigert-bellen-naar-voicemail.html)

darksens 15-06-15 11:00

Siri weigert te bellen naar voicemail
 
Sinds Siri in het Nederlands is, maak ik er af en toe gebruik van. Wat mij opvalt is dat ik Siri op geen enkele manier contact kan laten leggen met mijn voicemail. Op "bel voicemail" geeft hij aan dat er geen berichten zijn. Terwijl er een aantal (ook onbeluisterde) berichten op mijn voicemail staan. Als ik zeg "bel 1233" geeft hij aan dat hij dit nummer niet kan bellen. Ook als ik een contact aanmaak met dit nummer en ik vraag Siri om deze contact te bellen, weigert hij dienst.
Wie kan me vertellen waarom dit gewoon niet lukt? Doe ik iets verkeerd of moet ik nog wat instellen? Ik hoor het graag.

Blazez 15-06-15 11:04

Volgens dit artikel zou het wel moeten werken:
Bellen met Siri en telefoonfuncties gebruiken

Ik kan alleen zo snel even niet zien van wanneer dit artikel is. Ik heb bij de nederlandse siri ook wel vaker dingetjes die blijkbaar in de engelse siri wel werken maar nederlandse nog niet.
Het is zeg maar het nog (lang) niet volwassen broertje van de engelse siri :-)

darksens 15-06-15 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 999794)
Volgens dit artikel zou het wel moeten werken:
Bellen met Siri en telefoonfuncties gebruiken

Ik kan alleen zo snel even niet zien van wanneer dit artikel is. Ik heb bij de nederlandse siri ook wel vaker dingetjes die blijkbaar in de engelse siri wel werken maar nederlandse nog niet.
Het is zeg maar het nog (lang) niet volwassen broertje van de engelse siri :-)

Gewone nummers bellen is ook geen probleem. Hij weigert echter de voicemail. Blijft vreemd.

juan-89 15-06-15 11:08

Bij mij doet ie het ook niet. Nu moet ik ook zeggen dat ik zelf ook geen gebruik maak van de gewone voicemail. Ik gebruik Voozzle, visual voicemail. Heb dat eens gedownload toen het gratis was, weet niet of het nu betaald is.

HenkvanR 16-06-15 12:40

Ik heb even verschillende mogelijkheden geprobeerd en bij mij lukt het alleen als ik zeg: "bel voicemail ben" , welke in mijn contacten lijst staat.

Byair 17-06-15 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HenkvanR (Bericht 999867)
Ik heb even verschillende mogelijkheden geprobeerd en bij mij lukt het alleen als ik zeg: "bel voicemail ben" , welke in mijn contacten lijst staat.

Bedankt voor de tip, "bel voicemail kpn" werkt ook:-)

ballegooier 25-08-15 21:13

Tsk ik kwam hier vanmiddag ook pas achter.

Op m'n werktelefoon (iPhone 4s) werkt het perfect (Siri uitgeschakeld) maar op m'n privé telefoon niet. Nu ik nog nooit, ever, Siri heb gebruikt, heb ik maar bedacht om Siri uit te zetten. Met 'gewoon' voicedailing werkt het gelukkig nu ook weer op m'n privé telefoon :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.