//

ipod shuffle.

ipod shuffle. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon eens vraagske over die ipod shuffle (en andere); wrm kopen mensen dit? Ik bedoel maar, oke , het kost niet veel geld dat dingske ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-15, 17:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard ipod shuffle.

Gewoon eens vraagske over die ipod shuffle (en andere); wrm kopen mensen dit? Ik bedoel maar, oke , het kost niet veel geld dat dingske maar als daar bv 500 nummers ofzo opstaan, hoe vind ge nu in godsnaam hetgeen je wil vinden snap je? Als je bv zegt van ik wil nu zombie nation laten afspelen? Dat gaat toch niet met dat ding of vergis ik me?

Want bv die song of die song sta mss als nr 200, stel je dan naar nr 200 wil gaan naar dat specifiek nummer dan kunde da toch nie zien? Dan moet ge mss ook 199 keer naar voor duwen of ben ik zo mis?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-15, 17:23
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je gedachtegang gaat mis bij " ik wil nu van ...artiest en/of .... nummer horen.
Zie het meer als ik zet er een aantal cd's op en ik ga sporten.Onderweg/als ik bezig ben worden de cd's random door elkaar heen gespeeld. Dat is en is altijd het doel/de doelgroep van de shuffle geweest.
Eigenlijk ook al in de lijn van losse nummers van een cd kunnen kopen terwijl de muziekindustie altijd alleen maar hele albums wilde verkopen.
Alleen een aantal nummers die jij leuk vind er op zetten, en die dan in willekeurige volgorde (geshuffeld) afspelen.
  #3  
Oud 21-06-15, 17:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Je gedachtegang gaat mis bij " ik wil nu van ...artiest en/of .... nummer horen.
Zie het meer als ik zet er een aantal cd's op en ik ga sporten.Onderweg/als ik bezig ben worden de cd's random door elkaar heen gespeeld. Dat is en is altijd het doel/de doelgroep van de shuffle geweest.
Eigenlijk ook al in de lijn van losse nummers van een cd kunnen kopen terwijl de muziekindustie altijd alleen maar hele albums wilde verkopen.
Alleen een aantal nummers die jij leuk vind er op zetten, en die dan in willekeurige volgorde (geshuffeld) afspelen.
Dan ist beter dat je indien je wil een ipod nano dan koopt?
  #4  
Oud 21-06-15, 17:32
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nee, want dan moet je weer nadenken welke cd je wil gaan starten. Niet te ingewikkeld denken.
Gewoon op play drukken en willekeurig nummers spelen.
Juist geen scherm willen hebben. Klein, licht. Dat is juist de doelgroep.

Wil je een scherm, of wil je nummers/albums/artiesten kunnen kiezen, dan neem je een nano/touch/classic.

Bedenk ook even dat de shuffle uit een heel ander tijdperiode is. Misschien nu achterhaald, maar in het begin was de nano meer dan 2x zo groot (en ingewikkelder) dan de shuffle.
  #5  
Oud 21-06-15, 17:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Nee, want dan moet je weer nadenken welke cd je wil gaan starten. Niet te ingewikkeld denken.
Gewoon op play drukken en willekeurig nummers spelen.
Juist geen scherm willen hebben. Klein, licht. Dat is juist de doelgroep.

Wil je een scherm, of wil je nummers/albums/artiesten kunnen kiezen, dan neem je een nano/touch/classic.

Bedenk ook even dat de shuffle uit een heel ander tijdperiode is. Misschien nu achterhaald, maar in het begin was de nano meer dan 2x zo groot (en ingewikkelder) dan de shuffle.
Thx voor den info.
Die nano vindk wel heel mooi maar nogal duur voor juust wat muziek te spelen.
Ik kan wel mijne iPhone gebruiken ze om muziek te laten afspelen maar soms moetk maar 7 min ver rijden en ik ben een luiaard, iedere keer weer zeg dat gaan afkoppelen en op aux gaan zetten, geen zin in, kdoe dat alleen eens alsk al zeker 30min ver moet rijden , dan sluitk wel eens mijnen iPhone aan maar ik doe redelijk wat korte trips.

Mss dan toch eens de shuffle een kans geven, kmoet er eens goed over nadenken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2015 om 16:49 ----------

Is het makkelijk om de nummers over te zetten naar de shuffle?
  #6  
Oud 21-06-15, 18:44
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je je muziek in itunes hebt staan, dan kan je zonder problemen de muziek naar de shuffle zetten. Moet alleen de shuffle even gekoppeld worden aan die database (en dat gebeurd automatisch bij eerste keer koppelen).
Er zit zelfs een functie in waarbij de shuffle automatisch afgevuld wordt met muziek uit de database.
Een huidig model shuffle heeft overigens "maar" 2gb ruimte. Meeeeer dan voldoende voor zijn gebruik, niet voor een dag in de auto zonder een keer dezelfde te horen
  #7  
Oud 21-06-15, 22:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ok.
Keer besteld se mee initialen derbij, woensdag hebk het haha.
Kweet al hoe ik het ga aanpakken ze. Der zullen sowieso geen 300 nummers opstaan.
Eerder een beperkte keuze maar die ik wel zeker de bv eerst komende dagen/weken wil horen .
  #8  
Oud 23-06-15, 18:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb nog een laatste vraagsken; bestaat er zo'n kabeltjen die beiden doet?
Opladen en kan laten afspelen?

Nu zit ge met het probleem dat als ge dat ding wil opladen je niet eens naar de muziek kan luisteren, wrm da ze niet voor een extra gat gezorgd hebben snap ik echt niet. (blijkbaar ben je dan toch beter af met een ipod nano 6 of 7).

Dus de vraag is; hoe kan ik in de oto dat ding opladen en terzelfderijd ook doen afspelen of gaat dit echt niet? Bestaat er geen apart kabelke voor?

Vindk nikske dan laatk het zo ze. Eens 1 keer per 1,5-2 weken opladen is best oke.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-06-15 om 21:50.
  #9  
Oud 23-06-15, 21:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bij de ipod shuffle heb je 3 standen; off, muziek na elkaar laten gaan en de 3de stand is shuffle.

Vraag is; ik laat dit ook nu gewoon op stand 3 staan, zou dat veel extra batterij verbruiken of hoe zit dat dermee of moet ge dat iedere keer opnieuw gaan op off zetten?


Ondertussen gemerkt het beste is het knopken altijd word uitgezet.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 25-06-15 om 13:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spanning op iPod Touch/Shuffle lolbroeck iPhone algemeen 1 20-11-11 13:51
Muziek: Shuffle op iPod Classic aanpasbaar? ovyx Muziek, foto & video 1 15-06-11 18:16
Ipod blijft op shuffle hangen Baszt iPhone algemeen 0 15-07-10 17:11
Windows: iphone en ipod shuffle henk1312 iTunes 4 12-04-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.