//

iPhone 5s vraagt regelmatig om opnieuw op te starten (powerbutton probleem?)

iPhone 5s vraagt regelmatig om opnieuw op te starten (powerbutton probleem?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heeft mijn iPhone 5s een vreemd probleem: het scherm Zet uit komt steeds in beeld als ik het toestel dan probeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-15, 10:30
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard iPhone 5s vraagt regelmatig om opnieuw op te starten (powerbutton probleem?)

Sinds een paar dagen heeft mijn iPhone 5s een vreemd probleem:
  • het scherm Zet uit komt steeds in beeld
  • als ik het toestel dan probeer te ontgrendelen met de home button maakt het toestel een schermafdruk

Het lijkt erop te wijzen dat er iets met de power button mis is. Net alsof hij blijft hangen. Als ik hem zou vasthouden, krijg ik immers het 'Zet uit' scherm te zien. En als ik dan de home button gebruik (samen met de power button) dan maakt het toestel natuurlijk ook een schermafdruk.

Is iemand bekend met dit probleem? Ik kan niet herleiden waarom het toestel hier opeens mee is begonnen. Tips zijn meer dan welkom. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-15, 13:06
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Probeer eerst eens een hard reset. Home en aan/uit knop ca. 10 seconden tegelijk indrukken totdat apple logo weer verschijnt
succes
  #3  
Oud 22-06-15, 19:54
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Of waterschade of simpel de knop defect
Reageren

Labels
kapot, powerknop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Video, Crash, Apple Logo, Opnieuw Starten Jordie Segers Muziek, foto & video 0 12-08-11 23:55
Iphone 4: Start regelmatig uit zichzelf opnieuw op... axelj iPhone algemeen 19 14-12-10 18:08
Automatisch opnieuw starten tbl iPhone algemeen 0 18-05-10 12:25
Opnieuw starten onderweg? Below30 Archief 5 22-12-09 22:56
Originele iphone regelmatig zelfde probleem Bordt iPhone algemeen 3 15-11-09 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.