//

Internetverbruik verminderen

Internetverbruik verminderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje ben ik van een iphone 4 naar een iphone 5s gegaan en ik heb via een reservekopie alle gegevens meegenomen en hierin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-15, 16:33
Nadiavanoort Nadiavanoort is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 4
Standaard Internetverbruik verminderen

Sinds een tijdje ben ik van een iphone 4 naar een iphone 5s gegaan en ik heb via een reservekopie alle gegevens meegenomen en hierin niks veranderd. Sinds mijn nieuwe telefoon gebruik ik oppeens heel snel heel veel data, en dit gebeurt ook op tijden midden in de nacht. Mijn abbonement is exact hetzelfde gebleven bij de zelfde provider. Ik heb verversen op de achtergromd uitstaan en alle apps op whatsapp na staam uit voor op 3G gebruik als dit alles uitstaat gaat het goed maar als ik één keer een app gebruik op 3G en dit even omzet gebruik ik wel heel veel. Daarnaast vind ik het best vervelend om elke keer als ik een app nodig heb dit eerst aan te zetten en aangezien ik dit probleem pas heb sinds ik van iphone ben gewiseld ben ik benieuwd of er mischien toch in het overzetten iets veranderd is waardoor het zo snel gaat en wat ik anders kan uitzetten wat mischien heel veel data verbruikt maar hierbij niet alle apps hoef uit te zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-15, 16:44
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Je zou een app als DataMan aan kunnen zetten om te zien wat, hoeveel data verstookt. Zo op basis van wat je nu zegt namelijk durf ik niet te zeggen welke app of service voor het datagebruik verantwoordelijk is.
  #3  
Oud 22-06-15, 17:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Of gewoon eerst op je telefoon in de instellingen kijken welke app of systeem onderdeel welke data verbruikt ?
  #4  
Oud 22-06-15, 18:15
Nadiavanoort Nadiavanoort is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 4
Standaard

Ik heb al gekeken wat wat verbruikt en dit ging op mijn oude telefoon ook altijd goed, nu alleen kleine apps aan en alsnog gaat het heel snel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
internetverbruik iPhone marcelca iPhone algemeen 22 17-01-12 14:27
Internetverbruik in iOS 5 dirkjan82 iPhone algemeen 1 25-10-11 00:31
Onbegrijpelijk internetverbruik Jacktheblack iPhone algemeen 10 29-03-11 22:00
Tip: Lightleak verminderen/tot verwijderen totalition iPhone algemeen 18 21-04-09 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.