iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen visual voicemail? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16543-geen-visual-voicemail.html)

Rog 17-07-08 16:54

Geen visual voicemail?
 
Zelf had ik het probleem dat visual voicemail het maar niet deed op mijn nieuwe iPhone. Elke keer kreeg ik de melding:
Voicemail niet beschikbaar.
Er kan geen verbinding worden gestart.

Ook na een herstel via iTunes was het probleem niet verholpen. Gelukkig ben ik er achter wat het probleem verhelpt;

Ga naar instellingen
Algemeen
Stel opnieuw in
Hetstel netwerkinstellingen

Dit verhielp mijn problemen en visual voicemail werkt nu prima.

fener33 17-07-08 17:08

werkt helaas niet bij mij,

Rog 17-07-08 17:32

staat je voicemail wel geactiveerd bij t-mobile? misschien een beetje simpel, maar dit kan het ook zijn. misschien even je voicemail via t-mobile.nl even uit- en weer inschakelen (telefoon even herstarten na een wijziging).

een andere manier wat je kan proberen is naar instellingen gaan, telefoon en dan op voicemail klikken en het nummer bellen wat je dan te zien krijgt (dit submenu is volgens mij bij mij nu vervangen door wijzig voicemailwachtwoord). je kan dan je wachtwoord instellen. ik denk dat je dit eerst moet doen voordat je het wachtwoord op de iphone zelf instelt.

fener33 17-07-08 17:56

Nope, kan zelfs nog niet inloggen in mytmobile. prutsers alles behalve visual voicemail , 1202 en mytmobile werken al

Qlimax 17-07-08 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fener33 (Bericht 144767)
Nope, kan zelfs nog niet inloggen in mytmobile. prutsers alles behalve visual voicemail , 1202 en mytmobile werken al

Eerst registreren en dan inloggen? Bij mij werkt het namelijk wel My T-mobile.

1202 Ook, heb alleen dan weer geen visual voicemail.

fener33 17-07-08 20:40

Oeps, dat bedoel ik juist. Geeft aan dat mij nummer niet bekend is als ik probeer te registreren.

sa-mulder 17-07-08 21:32

Hoi, het is vreemd dat als ik in Rotterdam ben visual voicemail wel werkt , maar in gouda weer niet :S

Y.S. 17-07-08 22:57

Ik kan geen sms sturen, niet bellen en visual voicemail doet het niet. Afgelopen vrijdag om 10.00 uur 's ochtends gekocht......... :S

RobinJB 17-07-08 23:38

Dan is je nummer nog niet helemaal geregistreerd geloof ik. Hij deed het bij mij ook niet direct.

Y.S. 18-07-08 01:16

Dat is het probleem nou juist. Wanneer wordt ie wel geregistreerd?????? :S

fener33 18-07-08 02:25

Pff, dit duurt gewoon te lang........:mad:

JoeySatriani1980 18-07-08 08:53

Rog,

Super!!!! Bedankt. Bij mij werkte het dus ook niet, alleen maar als mijn toestel uit stond. Tig keer met klantenservice gebeld. Die snapten er niks van. Maar heb nu netwerkinstellingen hersteld en het werkt perfect.

Thank Joey

Rog 18-07-08 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sa-mulder (Bericht 144972)
Hoi, het is vreemd dat als ik in Rotterdam ben visual voicemail wel werkt , maar in gouda weer niet :S

visual voicemail berichten worden via internet gedownload. misschien dat als je in gouda niet op het 3g netwerk zit de berichten niet worden gedownload...

cevdst 23-08-08 22:06

Bij verlenging van je contract heb je pas visual voicemail vanaf het moment dat je nieuwe contract ingaat. Tenminste zo was het bij mij...

mfellman 05-09-08 11:29

Wat ook handig bleek was het even met de telefoon voor de eerste keer doorlopen van de voicemail. Dat bleek bij mij een belangrijke stap in de goede richting te zijn.

Dus:
Voicemail uitzetten via My-T-Mobile.
Met de iPhone 1233 bellen en welkomst boodschap en pincode zetten (wat daar verder mee gedaan wordt weet ik zo niet)
Dan de visual voicemail ingaan en eventueel de boodschap veranderen
Dan voicemail weer aanzetten via My-T-Mobile

Daarna komen de voicemailtjes binnen (want ja bereik heb je met de iPhone natuurlijk niet :-) )....

tbeumer@ 11-09-08 14:07

Best apart,
Ik weet dat tmobile visual voicemail heeft voor de Iphone 3g,
Alleen volgens Apple heeft tmobile het niet. check dit overzicht:
De iPhone 3G activeren bij een netwerkaanbieder


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.