iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 3g niet meer te resetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16546-iphone-3g-niet-meer-resetten.html)

verschel 17-07-08 17:11

iphone 3g niet meer te resetten
 
Mijn iphone heeft 10 minuten gewerkt.
Eerste sync met itunes ging goed.
Bij de tweede sync kreeg ik een time out error.
Zowel itunes als de iphone liepen vast.
De methode home/sleep awake vasthouden helpt niet, het Apple logo verschijnt wel maar er gebeurt verder niets.
Ook itunes ziet de iphone niet meer.

jeremy14 17-07-08 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door verschel (Bericht 144703)
Mijn iphone heeft 10 minuten gewerkt.
Eerste sync met itunes ging goed.
Bij de tweede sync kreeg ik een time out error.
Zowel itunes als de iphone liepen vast.
De methode home/sleep awake vasthouden helpt niet, het Apple logo verschijnt wel maar er gebeurt verder niets.
Ook itunes ziet de iphone niet meer.

Lekker terug gaan naar de winkel:D

verschel 17-07-08 20:24

Hij doet het weer !:)
Oplossing:
Home knop ingedrukt houden en gelijktijdig de usb kabel in de iphone stoppen.
Vervolgens kom je in recovery mode en wordt alles hersteld

4myra 19-07-08 10:24

ik heb hetzelfde probleem
 
Ik heb hetzelfde probleem, de truc van usb kabel aansluiten werkte bij mij niet. Had de iphone minder dan een week.

Laatste actie wat ik deed was iTunes prog sync vanaf de mac, nadat ik van de AppStore iets haalde. iTunes gaf aan dat het een programma aan het verwijderen was.

Daarna kreeg ik alleen een appeltje te zien en warm dat het toestel werd. iTunes sloeg op hol. Resetten hielp ook niet.

Dus gisteren de telefoon teruggebracht voor 2-3 weken reparatie.

Kreeg geen leen iphone toestel. Als het een nokia was geweest en het toestel werd binnen 8 dagen stuk, kreeg je gewoon een nieuwe. Echter volgens de medewerker van t-mobile is dit niet de afspraak die met Apple is gemaakt.

Jvanerkel 19-07-08 22:58

Ik heb het probleem ook sinds 10 minuten! Ik laat hem eerst maar een nachtje leeg lopen. Daarna zien we wel verder. Heb al geprobeerd hem te resetten maar dat heeft niet gewerkt.

Jvanerkel 20-07-08 19:11

Probleem ook bij mij opgelost! Zelfde als bij verschel. Namelijk de homeknop ingedrukt houden en dan de usb kabel erin doen. De iphone moet wel uit staan!

Hansnijman 22-07-08 02:11

Prima tip
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door verschel (Bericht 144890)
Hij doet het weer !:)
Oplossing:
Home knop ingedrukt houden en gelijktijdig de usb kabel in de iphone stoppen.
Vervolgens kom je in recovery mode en wordt alles hersteld

Mijn telefoon werkt weer, prima tip

4myra 02-08-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4myra (Bericht 146026)
Ik heb hetzelfde probleem, de truc van usb kabel aansluiten werkte bij mij niet. Had de iphone minder dan een week.

Laatste actie wat ik deed was iTunes prog sync vanaf de mac, nadat ik van de AppStore iets haalde. iTunes gaf aan dat het een programma aan het verwijderen was.

Daarna kreeg ik alleen een appeltje te zien en warm dat het toestel werd. iTunes sloeg op hol. Resetten hielp ook niet.

Dus gisteren de telefoon teruggebracht voor 2-3 weken reparatie.

Kreeg geen leen iphone toestel. Als het een nokia was geweest en het toestel werd binnen 8 dagen stuk, kreeg je gewoon een nieuwe. Echter volgens de medewerker van t-mobile is dit niet de afspraak die met Apple is gemaakt.

precies na 2 wekemn heb ik een nieuwe iphone gekregen. Blijkbaar was de oude niet meer te repareren

Het restoren van een gemaakte backup op de nieuwe lukte helaas niet.
Wat ik wel geleerd heb is om via iTunes alles handmatig te synchroniseren, waardoor je zelf kan bepalen hoe lang het syncen duurt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.