iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 6 wordt ontzettend heet. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/165484-iphone-6-wordt-ontzettend-heet.html)

michel65 29-06-15 16:23

iphone 6 wordt ontzettend heet.
 
hallo allen ik heb een vraagje over een iphone 6 64 gb model.

mijn neefje heeft een iphone 6 en het toestel wordt ontzettend heet op een bepaalde plek bij het luidspreker waar je normaal het oor aanzet bovenaan, hij wordt zelfs zo heet dat het roostertje verkleurd.

wie o wie heeft dit probleem al eens gehad of weet de oplossing of waar het aan ligt.

hij gaat vandaag iig al een factory reset doen in de hoop dat het probleem hierdoor oplost, om uit te sluiten dat het niet aan apps van derden ligt gaat hij geen apps of wat dan ook terug zetten .

hij heeft inmiddels een factory reset gedaan en tot nu toe is het probleem nog hetzelfde.


alvast bedankt!

michel65 30-06-15 16:13

Niemand een idee!

dvischjager 30-06-15 16:37

Dat klinkt als een (ernstig) hardware probleem... Ga ermee naar de winkel of beter nog naar een Apple Store. Maak voordat je naar een Apple Store gaat een afspraak op de website.

michel65 30-06-15 17:03

bedankt voor je reactie.

op verzoek van een officiële app store hier in de buurt stelde men voor om een factory reset te doen zonder apps terug te zetten en hem zo een paar dagen te laten draaien als het probleem dan blijft wilde zij verder onderzoek doen en eventueel reparatie als dat nodig is.

tot nu toe wordt de iphone nog steeds warm:eek: ook al draait er niets op de achtergrond mee het is net of hij gepulseerd {aan uit} warm/heet wordt niet goed dus, ik denk uiteindelijk dat het dan een reparatie wordt,maar goed hij heeft nog garantie dus dat scheelt al weer.

ik houdt jullie op de hoogte.

apotheosis 02-07-15 02:04

Kans is groot je gewoon een andere zal krijgen, ze repareren die meestal nadien dan maar en dan geven ze je nu een andere.

Maar tis niet normaal dat een iPhone bij normaal gebruik heel warm word.

Bij games spelen wel, bij zware zaken kan dat wel gebeuren.

michel65 12-07-15 12:23

inmiddels heeft hij een andere iphone 6 gekregen maar dit ging niet zonder slag of stoot.

uiteindelijk zij men in een appstore hier in de buurt dat hij waterschade had opgelopen dus ook geen garantie.


toen zijn we naar een appstore in denhaag gegaan daar zij men hij had geen waterschade had opgelopen, en met een software test kon men ook niet de oorzaak vinden .

doordat er een aantal dutjes in zaten kregen we ook geen garantie omdat men dacht dat het probleem daaruit voort kwam {vallen/dutjes} men stelde toen voor om een bedrag bij te betalen door de oude in te leveren en een nieuwe terug te krijgen.

al met al weet ik nu nog niet de oorzaak van het warm worden, wat me wel tegen valt is dat men behoorlijk moeilijk doet over de garantie, één dutje en je garantie vervalt al.

als met al mijn neefje is weer happy met zijn nieuwe iphone 6.

Guest-20180925190238 12-07-15 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michel65 (Bericht 1001617)
...één dutje en je garantie vervalt al.

Oei! Is dat zo? :confused: Dan zal ik mijn iPhone maar geen middagdutje meer laten doen als ik een middagdutje doe. :rolleyes:

michel65 12-07-15 13:05

Mmmm iphone slaapt:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.