//

Antieke iPhone 4 super snel gemaakt

Antieke iPhone 4 super snel gemaakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals gewoonlijk lees ik hier regelmatig topics en kom ik soms nog wel eens handige tips tegen. Nu was de laatste tijd mijn iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-15, 08:16
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard Antieke iPhone 4 super snel gemaakt

Zoals gewoonlijk lees ik hier regelmatig topics en kom ik soms nog wel eens handige tips tegen. Nu was de laatste tijd mijn iPhone 4 bijna niet te gebruiken en de batterij was ook binnen no time leeg. Ik dacht toch maar updaten na 7.1.2
Na onderzoek kwam ik erachter dat mijn iPhone 4 nog trager zou worden dus toch maar gebleven bij 6.1.3.

Hier een aantal tips om hem sneller te maken:
- Ik las dat Facebook (vooral op de achtergrond) veel batterij en performance in beslag nam dus verwijderd.
- Ik had nog maar een paar MB opslagruimte en las dat je minimaal een gig over moet houden om de telefoon snel te houden (dit klopt ook!) Dus alles wat ik niet gebruikte eraf gehaald en foto's op de pc gezet.
- Blijf iOS 6.1.3. draaien

Nu was mijn abbo verlopen maar als een echter Nederlander ben ik te zuinig om een duur abbo af te sluiten en koos voor een goedkope sim only.
Nu hopen dat mijn antieke iPhone 4 het nog goed doet tot einde van het jaar dan wil ik namelijk via het werk de iPhone 6S plus kopen
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-15, 08:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Nu was mijn abbo verlopen maar als een echter Nederlander ben ik te zuinig om een duur abbo af te sluiten en koos voor een goedkope sim only.
Zuinig? Is "zuinig" is deze context geen eufemisme voor vrekkig of gierig?
  #3  
Oud 30-06-15, 08:54
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zuinig? Is "zuinig" is deze context geen eufemisme voor vrekkig of gierig?
De meest tips had ik van jou gevonden btw
Maar inderdaad vrekkig / gierig ben ik
Je kan het geld maar 1x uitgeven.

Nu hadden ze bij de Mediamarkt leuke deal dat je iPhone 6 voor 500 euro kon kopen bij een sim only van T-mobile(ik nam ereen van 10,50).
Het kwam erop neer bij het berekenen over 2 jaar ((500 + 24*10,50) /24)dat het abbo 33 euro zou kosten inclusief een iPhone 6. Spotgoedkoop natuurlijk echter kan ik via het werk (bruto/netto voordeel) + 150 euro omdat ik ieder 2 jaar recht heb op een nieuw toestel het nog voordeliger inkopen. Daarnaast vond de vrouw het speeltje te duur en wilde ik liever een 6+ met meer geheugen capaciteit
  #4  
Oud 30-06-15, 08:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Maar inderdaad vrekkig / gierig ben ik
Das niet erg. Is de beste manier om rijk te worden. Voor het overige is er niks mis met de iPhone 4. Zeer goede en robuuste iPhone.
  #5  
Oud 30-06-15, 22:31
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Natuurlijk niet.gebruik die ook nog(voor mijn werk dan.mooie sleeve errond en nog als nieuw na 4 jaar..en nog razendsnel.al merk ik het verschil met mijn iphones 6 wel natuurlijk😂
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij van mijn iPhone 5 gaat super snel leeg. TuffWonda iPhone algemeen 2 30-05-13 21:39
Batterij super snel leeg LoveFire096 iPhone algemeen 31 19-08-11 15:05
Werkt iphone in Europa Snel SNEl!! ankid Archief 6 15-07-09 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.