//

Stof onder het Iphone Scherm/Glas

Stof onder het Iphone Scherm/Glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weer een 2g iphone voordeel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-07-08, 15:31
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

weer een 2g iphone voordeel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-08-08, 01:57
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Eej allemaal,

Ben nu precies 1 week en 1 dag verder sinds ik hem terug heb gebracht ter reparatie. En ik heb nu een gloednieuwe Iphone 3G gekregen! Ik raad iedereen aan die zich ergert aan zo`n stofje direct naar de T-Mobile Shop terug te gaan ( of waar je hem gekocht hebt ) en daar ter reparatie opsturen. Dan krijg je in de meeste gevallen een nieuwe terug. Ik hoop dat jullie iets hier aan hadden.

Mvg, Relaxman
  #23  
Oud 02-08-08, 02:29
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

kijk, mooi om te horen!

Is iig snel opgelost!
  #24  
Oud 02-08-08, 12:58
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Eej allemaal,

Blijkbaar niet zo vroeg om te juichen. Toevallig vanmorgen in daglicht weer stof ontdekt onder mijn Iphone 3G scherm. Dit keer meer dan vorige keer alleen dan kleiner. Ik ga dadelijk weer terug naar de winkel. Wat heb ik toch een ongeluk zeg met die Iphones van Apple. Ik zal hem denk ik weer ter reparatie moeten opsturen. Leuk is het niet. Maar als ik weer een nieuw toestel krijg en er weer stof onder zit laat ik het erbij. Dan is het mijn 3e toetsel. Immers 3 keer scheepsrecht.

Mvg, Relaxman
  #25  
Oud 02-08-08, 13:10
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

damn, dat zuigt zeg!

Kun je weer de hele riedel door
  #26  
Oud 02-08-08, 13:57
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

lullig!
  #27  
Oud 02-08-08, 18:54
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Ik ben weer terug geweest naar de T-Mobile Shop, en dit keer zeiden ze dat ik mijn hele doos met de Iphone 3G en alle accesoires en al moest meenemen. ( Had ik op het moment niet bij me). Dus maandag maar weer terug gaan en dan maar weer opsturen ter reparatie en dan hopen maar dat ik een gloednieuwe Iphone 3G in een gloednieuwe verpakking krijg. We hope the best! Als ik dan nog stof heb, dan maar doorgaan in het leven met dat stofdeeltje, want ik ga niet mijn tijd verknoeien aan alleen maar opsturen en zo. Daarmee verspil ik tijd en mijn Iphone plezierheid.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe allemaal!
Ik houd jullie nog op de hoogte.

Mvg, Relaxman

Laatst gewijzigd door Relaxman93; 02-08-08 om 18:58.
  #28  
Oud 02-08-08, 21:51
kiezel kiezel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 47
Stuur een bericht via MSN naar kiezel
Standaard

Hehe je gaat toch geen toestel van 600 euro uit elkaar vijzen zonder enige kennis van die zaken om wat stof weg te halen? Das compleet idioot.. Daar heb je nou eenmaal garantie voor.
  #29  
Oud 03-08-08, 11:24
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Relaxman93 Bekijk bericht
Ik ben weer terug geweest naar de T-Mobile Shop, en dit keer zeiden ze dat ik mijn hele doos met de Iphone 3G en alle accesoires en al moest meenemen. ( Had ik op het moment niet bij me). Dus maandag maar weer terug gaan en dan maar weer opsturen ter reparatie en dan hopen maar dat ik een gloednieuwe Iphone 3G in een gloednieuwe verpakking krijg. We hope the best! Als ik dan nog stof heb, dan maar doorgaan in het leven met dat stofdeeltje, want ik ga niet mijn tijd verknoeien aan alleen maar opsturen en zo. Daarmee verspil ik tijd en mijn Iphone plezierheid.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe allemaal!
Ik houd jullie nog op de hoogte.

Mvg, Relaxman
Ik ben gisteren ook terug geweest bij een T-shop met bijna soortgelijk probleem(scherm liet beetje los aan linkerbovenkant)

Voor alle zekerheid had ik alles meegenomen(verpakking, incl. alles) De medewerker van de T-shop zei echter dat het niet nodig was....

Hoe dan ook, de medewerker zei ook dat het zeer waarschijnlijk is dat ik een nieuwe krijg... Ik wordt gebeld zodra ik mijn iphone weer mag ophalen... Ben benieuwd...
  #30  
Oud 03-08-08, 20:13
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Eej BDT, wat goed dat je terug bent gegaan naar de T-Mobile Shop met al je toebehoren spullen. Dat ga ik ook maandag doen. Dan sturen ze waarschijnlijk alles op en dan krijg je in de meeste gevallen een gloednieuwe verpakking met alle toebehoren erbij. Meestal duurt het echter een week. Bij mij zat stof onder het scherm. En T-Mobile reparateuren gaan echter niet het hele toestel open schroeven om het scherm schoon te maken. Het is echter gevaarlijk, en vraagt veel tijd. Ik raad daarom niemand aan om het zelf open te schroeven maar terug te gaan naar de T-Mobile Shop en kijken wat zei ervan zeggen.
Ik wens je nog veel succes BDT met je avontuur naar je nieuwe Iphone 3G. En laat ons nog horen via dit Topic hoe het nog is gegaan. Ik zal ook nog wel berichten achterlaten.

Mvg, Relaxman
  #31  
Oud 03-08-08, 22:04
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

moet je voor dit soort problemen altijd terug naar een Tmobile shop, of mag dat ook bij bijv TPH als je hem daar gekocht hebt en daar je verzekering e.d hebt lopen?
  #32  
Oud 03-08-08, 22:11
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Ik denk zelf dat je hem terug moet brengen naar de leverancier die de Iphone 3G aan jouw geleverd heeft. Dus waarschijnlijk in jouw geval The Phone House. Daar zullen ze het verder met je bespreken denk ik zelf.

Mvg, Relaxman
  #33  
Oud 04-08-08, 00:50
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ relaxman en BTD,

als jullie dadelijk een nieuwe iphone krijgen he, kunnen jullie dan nog wel alle apps die jullie hebben gekocht terug op de nieuwe iphone zetten?

omdat er op de apple site het volgende staat:
''Programma's die zijn aangeschaft in de App Store worden opgenomen in de reservekopie, maar kunnen alleen worden hersteld naar het apparaat waarvan de reservekopie is gemaakt.''

dit zou me zeer vervelend lijken..
en hoe zit het eigelijk als je een nieuwe laptop/pc aanschaft en je installeert daar itunes. kun je dan de reservekopie van je iphone ook op de nieuwe pc zetten? of moet je dan ook van voor af aan beginnen en alle apps opnieuw kopen?

groetjes Danielle
  #34  
Oud 04-08-08, 01:14
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Ik denk dat je je oude Apps op nieuw moet downloaden. Maar gelukkig heb ik maar 1 App gekocht. Dus dat scheelt nog wel wat. Ik denk dat het niet lukt om je reservekopie via een andere pc op je Iphone (3G) te krijgen. Maar ik denk persoonlijk dat het niet kan. Misschien ook wel. Want als je je Iphone op de computer aansluit, maakt die automatisch een reserviekopie aan. Maar misschien is 1 Iphone maar per 1 computer bruikbaar. Ik weet het niet zeker. Maar dat kun je misschien opzoeken in de Wiki op deze site.
Ik ga morgen naar de T-Mobile Shop en lever mijn (stoffige) Iphone in, en ik zie wel verder.

Mvg, Relaxman
  #35  
Oud 04-08-08, 01:20
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

aan de andere kant denk ik weer niet dat je de apps opnieuw moet downloaden..
want stel je vriend/vriendin heeft ook een iphone.. die kan ze er dan ook gratis opzetten van jou account.. dus denk als je een nieuwe iphone krijgt je de apps er toch op kunt zetten omdat ze al eens zijn gekocht? ik zet immers mijn apps voor de iphone ook op mijn touch.. pff beetje te ingewikkeld denken voor mij op dit late uur
  #36  
Oud 04-08-08, 10:17
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Ik heb mijn eigen iPhone doos nu nog trouwens. Ik heb enkel de iPhone ingeleverd en deze heeft de medewerker in een zakje gestopt.

Wat betreft de Apps... Ik heb op mijn iMac al 2 iPhone's aangesloten en nog geen problemen met applicaties gehad. Ik heb bijv. Monkey Ball gekocht en eerst op mijn iPhone gezet, daarna ook op die van mijn vriendin. Werkte gewoon goed.

Ik mag hopen dat dat straks ook weer op het (waarschijnlijk) nieuwe toestel kan.

Enige wat ik ben vergeten is alle foto's op te slaan Die reservekopie kan waarschijnlijk niet terug natuurlijk...
  #37  
Oud 04-08-08, 12:11
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Als dat kan wat jullie zeggen dan zal dat best wel waar zijn. Ik vertrouw jullie wel. Maar ik ga dadelijk terug naar de T-Mobile Shop waar ze mijn hele doos dus opsturen en zo. In de meeste gevallen krijg je een gloednieuwe doos met een nieuwe Iphone 3G erin. Ik houd jullie nog op de hoogte.

Mvg, Relaxman

EDIT:
Hoefde jij ( = BDT ) de doos niet in te leveren?

Laatst gewijzigd door Bomans; 04-08-08 om 12:47.
  #38  
Oud 04-08-08, 16:52
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Nee, ik had em ook niet bij me in de winkel. Lag nog in de auto omdat ik die liever niet hele tijd wilde meezeulen als het niet nodig was.

Ben benieuwd hoe ik de iPhone terug krijg, repareren duurt waarschijnlijk te lang, dus hoop op een compleet nieuwe
  #39  
Oud 04-08-08, 19:12
Relaxman93 Relaxman93 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 29
Standaard

Eej. Ben in de middag naar de T-Mobile Shop geweest, en ze hebben het weer ter reparatie opgestuurd. Ik hoop dit keer dat ik ook weer een nieuwe krijg en dat deze niet wordt opengeschroefd. Ik hoop gewoon een nieuwe Iphone anders maar met de oude Iphone die gerepareerd zal worden doorleven. We hope the best. Succes nog BDT. We hopen beide op een gloednieuwe toestel

Mvg, Relaxman
  #40  
Oud 05-08-08, 11:15
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

Hoe lang duurde het bij iedereen tot dat je een nieuwe iPhone terug kreeg van t mobile? Ik ga namelijk de 18e op vakantie en wil dan zeker mijn iphone mee kunnen nemen!! Vraag me dus af of dat ik m'n iPhone daarvoor of daarna moet wegbrengen....
Reageren

Labels
3gs, scherm, stof



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stof onder scherm na val en meer problemen rubenpeters Archief 1 16-12-09 18:18
Stof onder 2G 16GB scherm?? Jowjoe iPhone algemeen 0 21-10-09 17:41
Luchtbelletjes onder het glas? flipjevandejam iPhone algemeen 1 12-08-09 21:34
Stof onder scherm.. Goudvis12 iPhone algemeen 5 12-12-08 11:01
Iphone stof achter het scherm! Vigoroso Archief 1 01-08-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.