//

Stof onder het Iphone Scherm/Glas

Stof onder het Iphone Scherm/Glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G 16GB zwart van iemand overgenomen die nog garantie heeft bij T-Mobile, ook hier vind ik wat stofjes, niet super verschrikkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 18-06-09, 20:28
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb een iPhone 3G 16GB zwart van iemand overgenomen die nog garantie heeft bij T-Mobile, ook hier vind ik wat stofjes, niet super verschrikkelijk maar als je dan toch nog garantie hebt..., echter zit er wel een scheurtje in de behuizing achterop. Denken jullie dat ik 4 maand na aankoop nog kan komen met de stofjes? En dat ze niet ineens gaan zeuren met waterschade of dat het door een scheurtje komt op de achterkant (hoewel dat er niet eens iets mee te maken heeft). heb namelijk geen hoge pet op van reparatiebedrijven .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-06-09, 12:25
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Iemand? Ik zie dat jullie allemaal een nieuwe hebben gekregen. Wat heb ik er voor nodig? Ik heb hem overgenomen van iemand die dat T-Mobile abbonement nu heeft.
  #103  
Oud 23-06-09, 13:43
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

En het apparaat is terug! Das snel! Geen idee of het een nieuwe of een refurbish is, enig idee hoe ik hierachter kan komen? Maakt niet zoveel want het ziet er wel uit als nieuw.

Nu kijken wat ik er mee doe als de 3GS binnen heb. Simlockvrije zo goed als nieuwe iphone, moet toch wel wat waard zijn!?
  #104  
Oud 24-06-09, 19:39
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Wat voor handelingen heb jij gedaan om een nieuwe te krijgen?
  #105  
Oud 24-06-09, 22:11
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3G 16GB zwart van iemand overgenomen die nog garantie heeft bij T-Mobile, ook hier vind ik wat stofjes, niet super verschrikkelijk maar als je dan toch nog garantie hebt..., echter zit er wel een scheurtje in de behuizing achterop. Denken jullie dat ik 4 maand na aankoop nog kan komen met de stofjes? En dat ze niet ineens gaan zeuren met waterschade of dat het door een scheurtje komt op de achterkant (hoewel dat er niet eens iets mee te maken heeft). heb namelijk geen hoge pet op van reparatiebedrijven .
Als je een geldige aankoopbon hebt, kun je in ieder geval proberen garantie te claimen.
Mocht geconstateerd worden dat het waterschade of valschade is, dan kun je volgens mij je iPhone ongerepareerd en zonder kosten retour laten komen (als je nog binnen de 12 maanden na aankoopdatum zit). Ik dacht dat in ieder geval gelezen te hebben op een reparatieformulier, maar je kun het 't beste even navragen bij een T-Mobile shop.
Je iPhone is dan natuurlijk nog niet gerepareerd, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.
  #106  
Oud 25-06-09, 09:34
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Wat voor handelingen heb jij gedaan om een nieuwe te krijgen?

Ik heb gebeld met tmobile, deze stuurden daarna een envelop. De telefoon in de envelop, opsturen en wachten.
  #107  
Oud 25-06-09, 09:54
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Is de garantie niet gebaseerd op je Serienummer van je iphone ?

Ik heb namelijk geen aankoopbon (2de hands) mar begreep dat garantie aan de hand ging van het serienummer.
  #108  
Oud 25-06-09, 10:07
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik MOEST de aankoopbon OF het contract meesturen, heb daar ook nog een beetje stennis over geschopt maar kwam niet verder dan dat. Gelukkig had ik die aankoopbon nog.
  #109  
Oud 26-06-09, 12:54
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Oke. Ik moet nog even zien of ik het uberhaupt ga doen. Soms krijg je geen nieuwe maar een refurbished model. Zul je zien dat die in slechtere staat is dan mijn huidige .
  #110  
Oud 08-07-09, 16:49
Laydc Laydc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb last van stofjes onder het glas bij mijn home button.
Het stof is waarschijnlijk tussen het smalle kiertje gekomen van de home button, en onder het glas naast de button terecht gekomen. Het zijn een stuk of 6 kleine witte puntjes en ik irriteer me er mateloos aan ! Het is in het daglicht goed te zien op de zwarte achtergrond. Iemand hier ook last van? Is dit normaal?
  #111  
Oud 21-07-09, 13:08
Glnn Glnn is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik ben van plan om vandaag met mijn iPhone naar de T-Mobile store te gaan. Er zit ook allemaal stof onder mijn scherm, en er is een speaker stuk..

Denken jullie dat ik problemen kan krijgen, als mijn iPhone gejailbreaked is?
Lijkt me niet, aangezien de jailbreak software matig is, en niets met de hardware te maken heeft..?
  #112  
Oud 21-07-09, 13:16
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glnn Bekijk bericht
Ik ben van plan om vandaag met mijn iPhone naar de T-Mobile store te gaan. Er zit ook allemaal stof onder mijn scherm, en er is een speaker stuk..

Denken jullie dat ik problemen kan krijgen, als mijn iPhone gejailbreaked is?
Lijkt me niet, aangezien de jailbreak software matig is, en niets met de hardware te maken heeft..?
Zolang je je iPhone even herstelt (dus jailbreak is weg) heb je gewoon garantie
  #113  
Oud 29-07-09, 17:35
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glnn Bekijk bericht
Ik ben van plan om vandaag met mijn iPhone naar de T-Mobile store te gaan. Er zit ook allemaal stof onder mijn scherm, en er is een speaker stuk..

Denken jullie dat ik problemen kan krijgen, als mijn iPhone gejailbreaked is?
Lijkt me niet, aangezien de jailbreak software matig is, en niets met de hardware te maken heeft..?
Welke speaker is stuk? Er zit aan de onderkant van de iPhone maar 1 speaker, en de andere is de microfoon (vergissing die vaak wordt gemaakt ).
  #114  
Oud 30-07-09, 13:22
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

ik heb stofjes onder mijn scherm, maar geen garantie meer
wat kan ik het beste doen?
  #115  
Oud 30-07-09, 20:42
rich156 rich156 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: in een huis
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar rich156 Stuur een bericht via Yahoo naar rich156
Standaard

gister mijn iphone meegegeven aan een pro-assist medewerker. ik had veel stof onder het glas zitten. in de eerste instantie waren het 2 of 3 stofjes maar na verloop van tijd werden het er steeds meer! heel irritant. eerst bij de T-shop geweest maar deze deden een beetje moeilijk over de garantie. ik vroeg aan de dame of het niet zo was dat ik een jaar garantie op het toestel had....ik kreeg als antwoord dat het alleen om software garantie betrof....ik stond even met mijn b.. vol tanden! natuurlijk aangegeven dat dat de reinste onzin was, de software wijzigt bijna dagelijks naar mijn idee! veel verder kwam ik niet met deze dame, naar mijn idee werkte ze nog niet zo lang in de shop. uiteindelijk maar de verzekering gebeld en het probleem voorgelegd, deze hebben de telefoon dan ook opgehaald. leen toestel zou een HTC zijn maar niks was minder waar. een nokia N73 was het beste wat de man in zijn busje had liggen. het is even dus even back to basic...maar zo'n n73 is 73X niks...wordt vervolgt.........
  #116  
Oud 01-08-09, 02:10
mackgek's schermafbeelding
mackgek mackgek is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gooische matras
Berichten: 16
Standaard wat een technisch gepraat allemaal...

Ik had twee vlekjes en wat stof onder mijn scherm... stoorde mij vreselijk. Terug naar T-mobile na 5 dagen een nieuwe Iphone (unitswap) goede service van Apple...

Jammer dat de help desk niet echt gerund word door experts... bij T-mobile... Even goed prettig...
__________________
Mini I5 flash drive...
  #117  
Oud 13-08-09, 22:25
rich156 rich156 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: in een huis
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar rich156 Stuur een bericht via Yahoo naar rich156
Standaard

vandaag na 2 weken dus, een geheel nieuwe iphone ontvangen....kan niet anders zeggen dat ik het netjes vind gezien het feit mijn vorige iphone wel wat gebruikersschade had.
  #118  
Oud 14-08-09, 22:56
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

ik heb mijn glas laten maken bij ipod-service.nl. keurig gemaakt hoor. Maar op mijn vraag of er garantie op zit als er stof onder komt, kreeg ik als antwoord dat zij daar niet aan kunnen beginnen. Volgens hen is er bijna geen iphone zonder stof onder het glas, omdat het uit 2 gedeelten bestaat. Op mijn opmerking dat apple er wel garantie op geeft, waren ze erg verbaasd en schreven dat apple het dan wel heel druk krijgt
  #119  
Oud 04-10-09, 21:05
tazzie85 tazzie85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 37
Standaard

Ik heb ook dit probleem maar mijn tel tweedehands gekocht via MP..
Kan denk ik moeilijk naar een T-mobile shop gaan of wel?
Ik ben namelijk telfort. klant...
Iemand hier ervaring mee?
  #120  
Oud 05-10-09, 18:06
tazzie85 tazzie85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tazzie85 Bekijk bericht
Ik heb ook dit probleem maar mijn tel tweedehands gekocht via MP..
Kan denk ik moeilijk naar een T-mobile shop gaan of wel?
Ik ben namelijk telfort. klant...
Iemand hier ervaring mee?

Helemaal Niemand?
Reageren

Labels
3gs, scherm, stof



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stof onder scherm na val en meer problemen rubenpeters Archief 1 16-12-09 17:18
Stof onder 2G 16GB scherm?? Jowjoe iPhone algemeen 0 21-10-09 16:41
Luchtbelletjes onder het glas? flipjevandejam iPhone algemeen 1 12-08-09 20:34
Stof onder scherm.. Goudvis12 iPhone algemeen 5 12-12-08 10:01
Iphone stof achter het scherm! Vigoroso Archief 1 01-08-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.