iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   bellergroepen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16561-bellergroepen.html)

peettomaat 17-07-08 19:32

bellergroepen
 
Kun je op de 3G bellergroepen aanmaken zodat je bv. werk en prive toe kan wijzen aan nummers ?

ik ben benieuwd

groeten peettomaat

macfreaker 17-07-08 19:42

Je kan deze perfect aanmaken op je pc in mail.app en dan bij de volgnde sync gaan die mee naar je iphone. :D
// heb deze verplaatst naar Tip en tweaks voor 3G

peettomaat 17-07-08 19:44

kan je dan ook instellen op de iphone welke groep je wel wilt beantwoorden en welke niet ?

groeten peettomaat

macfreaker 17-07-08 19:56

Citaat:

kan je dan ook instellen op de iphone welke groep je wel wilt beantwoorden en welke niet ?
Nee, dat kan niet. Misschien dat er later in de appstore een app uitkomt die dat wel kan maar voorlopig voor de 3g zit het er niet in.

Konfu 24-07-08 09:14

Macfreaker,

Waar staat die mail.app juist ?

colliehome 24-07-08 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 144924)
Nee, dat kan niet. Misschien dat er later in de appstore een app uitkomt die dat wel kan maar voorlopig voor de 3g zit het er niet in.

De woordjes "later" en misschien" zijn hier van belang.. :D

Coma 01-09-08 22:32

Kan je dit ook met een pc? of enkel via mac?

Ik heb in outlook alles mooi in groepen staan, maar op de iPhone nopes nix nada...

rickytt3 13-06-09 10:26

Hallo,

Ik zie dat deze discussie al weer wat ouder is, en met Google kan ik ook geen recentere info vinden. Is er iemand die weet of hier ondertussen al een app voor is? Sta op de lijst voor een 3GS, maar als hij dit niet kan koop ik toch echt wat anders. Dit kon m'n nokia uit het jaar kruik al :eek:

ButcherJF 13-06-09 18:38

Zit nog niet in OS 3.0 zo te zien....

libia 14-06-09 11:08

Het kan wel een soort van

Ik heb mijn contacten via gmail (dus door de gmail exchange te gebruiken)

Nu kan ik in mijn contactenlijst kiezen tussen gmail account en alle contacten, zo kan je dus een soort groepen doen ;)

rickytt3 14-06-09 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peettomaat (Bericht 144910)
kan je dan ook instellen op de iphone welke groep je wel wilt beantwoorden en welke niet ?

Het gaat mij voornamelijk om deze functionaliteit. Dat ik een profiel heb waarin in ik alleen bereikbaar ben voor bepaalde nummers uit mijn telefoonboek.

Bijvoorbeeld alleen een beltoon bij VIP-nummers tijdens het slapen, de rest geluidloos. Erg fijn als je, zoals ik, vaak 's nachts werkt en overdag slaapt....

libia 14-06-09 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickytt3 (Bericht 295813)
Het gaat mij voornamelijk om deze functionaliteit. Dat ik een profiel heb waarin in ik alleen bereikbaar ben voor bepaalde nummers uit mijn telefoonboek.

Bijvoorbeeld alleen een beltoon bij VIP-nummers tijdens het slapen, de rest geluidloos. Erg fijn als je, zoals ik, vaak 's nachts werkt en overdag slaapt....

nee, volgens mij kan het niet ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.