//

iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken"

iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb net de beta van iOS 9 op mijn iPhone 5 gezet, alleen doet hij het niet.... Als ik mijn wifi-netwerk hebt ingesteld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-07-15, 23:50
SangersiPad SangersiPad is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Wijk bij Duurstede
Berichten: 2
Standaard iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken"

Goedenavond,

Ik heb net de beta van iOS 9 op mijn iPhone 5 gezet, alleen doet hij het niet....
Als ik mijn Wi-Fi-netwerk hebt ingesteld, start hij opnieuw op, krijg ik het apple-logo met het balkje, en vervolgens een wit scherm met de melding "Schuif om bij te werken". Maar als ik schuif, gebeurt er helemaal niets...

Omdat Zoek mijn iPhone is ingeschakeld kan ik m ook niet herstellen in iTunes.

Hebben meerdere mensen dit probleem? En misschien beter, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-15, 09:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SangersiPad Bekijk bericht
Hebben meerdere mensen dit probleem?
Geen enkele probleem hier met iOS 9 Beta 3. Ik heb haar wel met iTunes geïnstalleerd.

Citaat:
En misschien beter, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?
Zet de iPhone in DFU mode en herstel met iTunes.
  #3  
Oud 17-09-15, 16:40
maxos91 maxos91 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken"

Ik heb net hetzelfde probleem en als ik een DFU probeer te doen verkrijg ik het error bericht ''Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de iphone-software-updateserver''.

Kan iemand me helpen aub? ik kan ook niet meer schuiven nadat ik een restore heb gedaan met men iphone was dit perfect verlopen tot dat ik de laatste icloud backup heb aangeduid. Ik ga verder met de installatie voor het terugzetten van de icloud-reservekopie -> ik krijg het bericht bijwerken voltooid en klik op 'ga door' -> scherm blijft steken met het bericht ''schuif om bij te werken" maar dit doet niet, scherm blijft steken...

Kan iemand me verder helpen?
  #4  
Oud 17-09-15, 23:18
Aifoon Aifoon is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem! Nog geen idee wat te doen. "Schuif om bij te werken" doet niks en iTunes zegt de telefoon niet bij te kunnen werken omdat "Zoek mijn iPhone" aktief is!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 september 2015 om 23:56 ----------

Wat een drama zeg. Inmiddels een keer of 3 vanuit DFU een herstel geprobeerd maar ik kom telkens bij hetzelfde uit. Een compleet wit scherm met onderaan de tekst
> schuif om bij te werken

- Schuiven werkt niet. Telefoon doet niks.
- iTunes zegt iPhone van ... synchroniseren (stap 5 van 5) met daaronder in lichtgrijze tekst "Wachten totdat wijzigingen zijn toegepast"

Ik wacht wel tot morgenvroeg, misschien dat ie dan klaar is met syncen...
  #5  
Oud 18-09-15, 08:01
Aifoon Aifoon is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

... en na een uur of 7 nog steeds hetzelfde. Wie weet raad?
  #6  
Oud 18-09-15, 10:20
maxos91 maxos91 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken

Bij mij net hetzelfde, heb de DFU kunnnen doen hij heeft dus een volledige restore gedaan en dan kom ik terug in het scherm bij de laatste stap ''bijwerken voltooid -> Ga door'' en als ik op 'ga door klik' kom ik terug in het witte scherm terecht waar ik moet schuiven...

Ik vraag me af of dit zou helpen, batterij volledig laten afgaan en misschien dat hij van daaruit terug van stap 1 begint waar ik mijn icloud kan instellen om een reserve kopie te selecteren?
of onthoudt hij dit is het reserve gedeelte van de batterij dat in werking is wanneer de batterij volledig uitvalt om bv ook klok en datum bij te houden? (zoals de CMOS batterij bij een pc)
  #7  
Oud 18-09-15, 10:26
RJ99 RJ99 is offline
• iOS 7.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard

Bij mij ook. Zachte en harde reboot hebben het niet opgelost (was suggestie op een Apple forum).

Blijkbaar is het een groot probleem:
https://discussions.apple.com/thread/7219148
  #8  
Oud 18-09-15, 12:41
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

Hier lukt het ook niet.

Als je hem als nieuw doet pakt ie wel door. Maarja ik wil mijn back up. Gaat hier om een 5c.
Iphone 6+ is wel gelukt.

Iemand al een oplossing
  #9  
Oud 18-09-15, 12:57
maxos91 maxos91 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken

Wat bedoel je met hem als nieuw doen? een full restore?

Ik heb geprobeerd in DFU mode maar dan krijg ik op het einde een error dat de restore niet gelukt is.
Als ik een restore probeer door hem meteen aan itunes te sluiten krijg ik het bericht dat ik ''vindt mijn iphone'' moet uitschakelen wat niet lukt aangezien ik vast zit...

Ik ben nu aan het proberen om men iphone op een oude firmware te restoren en ga dan eens kijken wat dat geeft, aangezien ik geen andere optie meer heb.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2015 om 12:02 ----------

Dit is de oplossing die ik gevonden heb:

You have to downgrade to 8.4.1. Outlined the steps below.
Step 1 - Backup your pictures! Even though you can't get to your phone and use it you should still be able to backup your pictures
Step 2 - Download IOS 8.4.1 for your iPhone or iPad from this site --> https://ipsw.me/8.4.1
The file was taking a while to download for my phone so I searched the filename on Google and downloaded from Mega.
Step 3 - Reboot phone into DFU mode - hold down power button and home button - when it reboots let go of power button - still hold home button
At this point it will ask you to connect your phone to iTunes - will have to connect phone to the computer.
Step 4 - Hold down the Option (Mac) or Shift (Windows) and and then click restore.
Step 5 - Browse to the 8.4.1 file you downloaded and select it. This should restore to the previous IOS version. Note: This will wipe phone.
Step 6 - Restore from backup. Hope that you backed up before attempting to update.


Als je wil weten welke firmware file je nodig hebt:

Which iOS firmware file to download based on iPhone model number
  #10  
Oud 18-09-15, 13:55
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Dit is overigens ook ruwweg de manier hoe ik van iOS9 public beta3 naar iOS9 final gegaan ben. Heb botweg de 9.0 ipsw gedownload en die "handmatig" in iTunes naar de iPhone gezet. Ging zonder problemen en met behoud van instellingen.
  #11  
Oud 18-09-15, 14:06
maxos91 maxos91 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Dit is dus niet gelukt ik krijg op het einde het error bericht: ''de iphone kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(9)''

Ik zal eens proberen met de ipsw 9.0
  #12  
Oud 18-09-15, 14:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxos91 Bekijk bericht
''de iphone kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(9)''
Zet alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uit.

https://support.apple.com/en-us/HT204770
  #13  
Oud 18-09-15, 14:28
maxos91 maxos91 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Dit gaat inderdaad al beter maar dan krijg ik de error dat hij opeens mijn iphone niet meer vindt na het uitpakken van de software?

Ik ben momenteel nog de ipsw 9.0 aan het downloaden ik zal het daar nog eens mee proberen maar ik vindt het vreemd dat hij op het laatst meld dat hij mijn iphone niet terug vindt met error '' de iphone kan niet worden hersteld. het apparaat is niet gevonden''

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2015 om 14:14 ----------

Guys het is me gelukt!
Firewall, antvirus,... uitgezet, reboot pc en bam problem solved!

Thanks voor de hulp!!
  #14  
Oud 18-09-15, 16:51
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

Thnx. Zal het zo proberen.

Waar is het mee gelukt ? Met ios 8 of met 9ipsw

Het lukt mij niet. Als ik shift indruk en ik ga naar de map van de ipsw dan kan ik geen bestanden aanklikken om te openen in itunes

Laatst gewijzigd door rkltnk; 18-09-15 om 17:11.
  #15  
Oud 18-09-15, 17:23
steijndijk steijndijk is offline
• iOS 7.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 7
Standaard

Zelfde probleem bij mij... Ik krijg niet eens een error of zo. Gewoon wit scherm met "schuif om bij te werken." Is het al iemand gelukt?
  #16  
Oud 18-09-15, 17:40
rkltnk's schermafbeelding
rkltnk rkltnk is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: twente
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steijndijk Bekijk bericht
Zelfde probleem bij mij... Ik krijg niet eens een error of zo. Gewoon wit scherm met "schuif om bij te werken." Is het al iemand gelukt?
Ik ben nu bezig. Moet eerst de naam .zip veranderen in .ipsw

Eerste x kreeg ik een melding van fout 3014.

Ben er bang voor
  #17  
Oud 18-09-15, 17:43
steijndijk steijndijk is offline
• iOS 7.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rkltnk Bekijk bericht
Ik ben nu bezig. Moet eerst de naam .zip veranderen in .ipsw

Eerste x kreeg ik een melding van fout 3014.

Ben er bang voor
Okay, succes
  #18  
Oud 18-09-15, 17:56
NevsNL NevsNL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 6
Standaard

Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, ik heb hetzelfde probleem, nadat ik op 'Ga door' heb gedrukt krijg ik af en toe de vraag over welke Wi-Fi ik wil gebruiken maar soms ook direct 'schuif om bij te werken' helaas lukt het schuiven mij ook niet..
  #19  
Oud 18-09-15, 18:38
steijndijk steijndijk is offline
• iOS 7.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NevsNL Bekijk bericht
Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, ik heb hetzelfde probleem, nadat ik op 'Ga door' heb gedrukt krijg ik af en toe de vraag over welke Wi-Fi ik wil gebruiken maar soms ook direct 'schuif om bij te werken' helaas lukt het schuiven mij ook niet..
Ga je van IOs 7 naar IOs 9? Want dan gebeurt dat blijkbaar. Je moet eerst 8.4.1 erop zetten en dan naar 9 gaan.
  #20  
Oud 18-09-15, 18:41
NevsNL NevsNL is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 6
Standaard

Ik ben dus echt een groentje in het weten van wat ik heb maar die kans is wel groot inderdaad. Volgens mij had ik niet genoeg geheugen om 8.4.1 te downloaden. Kan ik ios 9 nog verwijderen via itunes oid?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat te doen bij "Welkom bij uw nieuwe iPhone" TPO iPhone algemeen 3 05-09-15 08:40
iPod touch: Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library" BertF Jailbreak 2 29-10-13 17:19
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
iPhone: QuickPWN 2.2 "loopt vast" iBoss Jailbreak 14 02-02-09 01:22
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" aer0101 Unlock [archief] 1 02-04-08 09:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.