iPhone 6 Plus reservekopie beschadigd..? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanwege een barst in mijn iPhone 6 Plus had ik een reservekopie gemaakt en deze naar de Applestore gebracht om het te laten maken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 6 Plus reservekopie beschadigd..?
Hallo,
Vanwege een barst in mijn iPhone 6 Plus had ik een reservekopie gemaakt en deze naar de Applestore gebracht om het te laten maken. Doordat de iPhone niet door de kalibratie kwam, kreeg ik een nieuwe toestel mee. Toen ik thuis de reservekopie wilde terugzetten op de nieuwe iPhone 6 Plus, kreeg ik de melding dat de reservekopie is beschadigd. Weet iemand of dit opgelost kan worden? Zo ja, hoe? Ik ben nu namelijk alle contacten en foto's kwijt. Mvg, DChim
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pfoeh. Heb je niet toevallig nog een reservekopie in iCloud staan die je zou kunnen gebruiken. Ik ben zelf nog geen beschadigde reservekopie tegengekomen.
Wellicht dat je met een backup extractor nog gegevens uit de reservekopie kunt halen.
|
||||
|
||||
Nee, helaas niet. Backup was te groot voor iCloud.
|
|
|||
|
|||
Free iTunes Backup Extractor for iPhone, iPad & iPod Touch Hiermee kon ik alles weer mee terugkrijgen. Foto's etc
|
|
||||
|
||||
Thx, kan je daarmee de foto's etc meteen weer op de iphone zetten? Of is het dat je de bestanden terug hebt op de computer?
|
|
|||
|
|||
Op de computer. Maar dan heb je ze in ieder geval terug
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie beschadigd of niet compitabel | Maxx22 | iPhone algemeen | 4 | 25-09-13 08:33 |
itunes "omdat reservekopie beschadigd of niet complitable is met ipod" | NoWayOut | iTunes | 12 | 29-10-12 10:21 |
Windows: iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. | Mriekje | iTunes | 0 | 12-03-12 11:15 |
Iphone 4 beschadigd | Berry71 | iPhone algemeen | 3 | 22-11-10 16:30 |
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? | Pkiers | iPhone algemeen | 0 | 08-07-10 17:06 |
|
|