5c 16 gb zoeken naar provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hier een 5c die maar blijft zoeken naar provider. kijk ik bij instellingen zie ik dat hij de sim wel herkent daar staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5c 16 gb zoeken naar provider
ik heb hier een 5c die maar blijft zoeken naar provider.
kijk ik bij instellingen zie ik dat hij de sim wel herkent daar staat gewoon Vodafone. ga ik bellen dan gaat de andere telefoon wel over maar hoor ik niets. vliegtuig mode methode al geprobeerd en ook netwerk instellingen herstellen ook gedaan. ik loop vast op het net naar oplossingen zoeken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
herstel gedaan via iTunes
en wat versta jij onder hard reset ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
verschillende erin gedaan
Vodafone t-mobile |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
reeds gedaan maar helpt niet
zou er ook iets kunnen zijn door stoten of vallen van het toestel ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
er van uitgaande dat hij is gevallen
is hij dus overleden of is er nog hoop ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dichtst bijzijn in de buurt van zwolle ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s blijft zoeken provider | seije017 | iPhone algemeen | 0 | 15-03-15 20:56 |
Iphone 4s blijft provider zoeken | pbertje | iPhone algemeen | 4 | 06-01-13 21:43 |
Provider zoeken in buitenland | jvdmaten | iPhone algemeen | 3 | 25-10-10 14:40 |
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider | alexander123 | Unlock | 1 | 28-08-10 21:55 |
iPhone vindt provider niet.. geeft zoeken aan | voetbalsterke__ | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:46 |
|
|