//

Iphone 4S batterij zeer snel leeg (zelfs na vervanging)

Iphone 4S batterij zeer snel leeg (zelfs na vervanging) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai allemaal, Ik heb een iPhone 4S, die ik alleen gebruik om mee te whatsappen. Er zit geen Simkaart in en staan vrijwel geen apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-15, 09:45
RPADC RPADC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard Iphone 4S batterij zeer snel leeg (zelfs na vervanging)

Hai allemaal,

Ik heb een iPhone 4S, die ik alleen gebruik om mee te whatsappen. Er zit geen Simkaart in en staan vrijwel geen apps op behalve de standaard apple apps en whatsapp (dit gebruik ik alleen met Wi-Fi).

Nu begon de batterij de afgelopen maanden steeds sneller leeg te gaan, waarna ik besloot de batterij te vervangen. Ik heb vervolgens een nieuwe batterij besteld bij PhoneGigant.nl.

Vervolgens zelf de batterij vervangen, waarna hij een paar dagen erg lang mee ging. Helaas is het de afgelopen dagen steeds slechter aan het worden en loopt hij inmiddels binnen vier uur al weer leeg (zonder dat ik hem uberhaupt gebruik...). Kortom ik haal hem met 100% uit de oplader, laat hem in standby modus liggen en na 4 uur is hij uitgevallen.

Heeft iemand enig idee waar dit door kan komen? Er zijn geen apps die de batterij gebruiken, locatievoorzieningen heb ik uit staan...

Ik heb overigens op het forum gezocht naar vergelijkbare problemen, maar heb helaas geen antwoord op mijn vraag gevonden, dus daarom besloten maar zelf een vraag te stellen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groeten Roos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-15, 09:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RPADC Bekijk bericht
Er zijn geen apps die de batterij gebruiken, locatievoorzieningen heb ik uit staan...
En wat denk je wat Whatscrap doet in de achtergrond? Whatscrap en Feesboek zijn de grootste energievreters.

Om een en ander uit te sluiten kan je Whatscrap eens verwijderen. Kalibreer dan de accu en kijk of er een verschil is.
  #3  
Oud 27-07-15, 13:27
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Als je Whatscrap verwijdert en vervolgens weer installeert dan heb je een sim kaart nodig Het (Cr)app(y) heeft een tel nr nodig om te werken.

Misschien is dat ook wel de reden , alsmaar zoeken naar mede crappers en daarom de accu leeg slurpt
  #4  
Oud 27-07-15, 13:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
Misschien is dat ook wel de reden , alsmaar zoeken naar mede crappers en daarom de accu leeg slurpt
Whatscrap gebruikt op zich al veel energie (gemeten met Xcode Instruments). Maar als dat crapappje zonder SIM-kaart ook nog naar andere Wappers gaat zoeken.....
  #5  
Oud 27-07-15, 18:28
RPADC RPADC is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En wat denk je wat Whatscrap doet in de achtergrond? Whatscrap en Feesboek zijn de grootste energievreters.

Om een en ander uit te sluiten kan je Whatscrap eens verwijderen. Kalibreer dan de accu en kijk of er een verschil is.

Maar dat is juist het vreemde.. Want in het begin toen ik net de batterij had vervangen, bleef de batterij echt ruim twee dagen goed!
Heeft alleen maar een week geduurd en toen ging de batterij weer korter mee..

Daarnaast heb ik mijn telefoon al jaren op deze manier gebruikt, en heeft dit hiervoor nooit problemen opgeleverd.. Denk dus niet dat dit enkel door Whatsapp komt..
  #6  
Oud 27-07-15, 18:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RPADC Bekijk bericht
Denk dus niet dat dit enkel door Whatsapp komt..
Welke apps staan er dan nog op die iPhone?
  #7  
Oud 28-07-15, 00:22
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Oude ios icm met vernieuwde wa??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 battery zeer snel leeg sporcky iPhone algemeen 8 10-04-13 18:16
Batterij loopt zeer snel leeg bij geluid AAN spiegelaereh iPhone algemeen 0 28-09-11 12:07
Ook nieuwe iphone 3 batterij zeer snel leeg. roelske iPhone algemeen 6 24-06-11 15:43
iphone heet en batterij zeer snel leeg bunne iPhone algemeen 11 06-06-11 19:34
Batterij zeer snel leeg - virus? auketenbrink iPhone algemeen 2 26-05-11 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.