Iphone 6 start traag op nadat 'ie is uitgevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb de gewoonte (lees: lui) om mijn iphone niet op tijd aan de oplaad kabel te doen, waardoor mijn iphone uitvalt omdat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 start traag op nadat 'ie is uitgevallen
Beste,
Ik heb de gewoonte (lees: lui) om mijn iphone niet op tijd aan de oplaad kabel te doen, waardoor mijn iphone uitvalt omdat de batterij op is. Nu valt het mij de laatste tijd op dat het echt ontzettend lang duurt voordat hij weer aan gaat. Waar het de ene keer een halfuur duurt, wacht ik nu al anderhalf uur voordat de iphone aangaat. Ik zie geen patroon, dat als de iphone lang zonder stroom heeft gezeten het langer duurt oid. Van mijn andere telefoons was ik dit niet gewend, mijn vorige iphones gingen vaak na 10 minuten wel weer aan, en samsung zelfs aan de laad kabel meteen. Heeft iemand toevallig het zelfde probleem? En wat zou ik er tegen kunnen doen? Het gaat om een Iphone 6, die ik ongeveer een half jaar geleden heb gekocht. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Op tijd opladen voorkomt vele problemen.. Of indien niet altijd tijd om op te laten misschien een investering doen in een Batterypack?
|
|||
|
|||
Je kan ook uit voorzorg je iPhone zelf al uitschakelen bij bv 5% of 3% , dit scheelt straks veel tijd bij het opladen en je hoeft dan niet zo lang te wachten voordat je iPhone weer aangaat omdat die te diep is ontladen.
|
|
|||
|
|||
Welke oplader gebruik je? Als je hem bijvoorbeeld aan je notebook of computer oplaad is er een lagere spanningsbron.
|
|
|||
|
|||
Pak een ipad lader lees 2 ampere. Dan zal deze sneler aanspringen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
batterij, iphone, start niet op, traag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s uitgevallen | Naajschap | iPhone algemeen | 7 | 26-06-15 13:55 |
iPhone 4 uitgevallen | ismus | iPhone algemeen | 9 | 28-03-12 18:16 |
iPhone: iPhone 4 super traag start nauwelijks op!!! | aeger | Jailbreak | 1 | 02-02-12 23:04 |
Cydia start traag? | bunne | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-11-08 00:11 |
|
|