iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem na herstel iPhone 6 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/166317-probleem-na-herstel-iphone-6-a.html)

boydblox 05-08-15 19:57

Probleem na herstel iPhone 6
 
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb een iPhone 6 en had wilde me iPhoen herstellen, heb dit gedaan via instellingen op me telefoon (dus terug naar fabrieksinstellingen) nu duurt dit al ongeveer 2,5 uur maar ik ben bang dat dit iets met mijn jailbreak te maken heeft. Home en Powerbutton indrukken werkt niet, Home button is namelijk kapot. Wat kan ik doen?

Alvast bedankt,


Boyd

Guest-20180925190238 05-08-15 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boydblox (Bericht 1003017)
....maar ik ben bang dat dit iets met mijn jailbreak te maken heeft.

Jouw angst is terecht. Een iPhone met een jailbreak kan men om voor de hand liggende redenen niet herstellen op het toestel zelf. Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes.

boydblox 05-08-15 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1003019)
Jouw angst is terecht. Een iPhone met een jailbreak kan men om voor de hand liggende redenen niet herstellen op het toestel zelf. Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes.

Bedankt voor je reactie, Timosha, maar ik kan m niet in DFU mode zetten want me home button is dus kapot.

Guest-20180925190238 05-08-15 20:20

Dan laat het ding liggen tot de accu volledig leeg is. Hang het toestel dan aan de lader en hoop dat het opstart. Als er nog niet te veel vernaggeld is zou dat moeten lukken. Herstel dan met iTunes.

boydblox 06-08-15 00:31

Mijn telefoon is nu in recovery modus en probeer m de hele tijd te herstellen in itunes maar krijg iedere keer error 53? Iemans tips? Oplossing?

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 06-08-15 09:16

Let me google that for you

trimix 05-11-15 20:09

fout 53 homebutton klopt niet met het moederbord er is dus een andere homebutton in gekomen ik weet niet als je vingerscanner enz helemaal uitzet of je er dan een andere home button op kunt zetten volgens mij niet ...

suzuki2002 07-11-15 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 1011764)
fout 53 homebutton klopt niet met het moederbord er is dus een andere homebutton in gekomen ik weet niet als je vingerscanner enz helemaal uitzet of je er dan een andere home button op kunt zetten volgens mij niet ...


Foutcode 53 klopt wel? Dit omdat ts al aangaf dat zijn homebutton defect is.
Met deze kennis is het niet handig om dan te herstellen cq updaten ,omdat dan de foutcode 53 tevoorschijn komt.


Oplossing ga naar de appstore , apple kan namenlijk tegen betaling de homebutton vervangen en deze nieuwe homebutton inlezen op het moederbord.

faire4u 08-11-15 06:26

Volgens mij bedoelt Trimix : foutcode 53 komt doordat home button niet de originele is die bij het moederbord hoort.
@Suzuki2002. Doet Apple dat ook buiten de garantie? En wanneer er al door derden aan gewerkt is?

suzuki2002 08-11-15 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 1011940)
Volgens mij bedoelt Trimix : foutcode 53 komt doordat home button niet de originele is die bij het moederbord hoort.
@Suzuki2002. Doet Apple dat ook buiten de garantie? En wanneer er al door derden aan gewerkt is?

Ik lees nergens dat de homebutton van ts niet origineel is .

faire4u 08-11-15 22:47

Suzuki2002 je hebt gelijk, ts heeft alleen geschreven (begrijpend lezen is blijkbaar niet makkelijk) dat de home button niet werkt.
En wat betreft de vraag of Apple dit repareerd buiten garantie om en wanneer derden eraan gewerkt hebben ? Weet jij of Apple deze dan inneemt voor reparatie?

suzuki2002 11-11-15 15:02

Geen idee heb daar zelf persoonlijk geen ervaring mee.
Weet alleen dat apple deze tegen betaling overzetten en inlezen ,

MandyMj 11-11-15 23:08

Ik heb dus hetzelfde probleem sinds gisteravond
Paar maanden geleden telefoon laten vallen en scherm gebarsten dus weg gebracht maar de volgende dag had ik hem al terug maar dan met een zwart scherm ipv wit en hebben ze dus ook mijn home button vervangen�� die kerel zei is maar voor 1 week totdat het witte scherm binnen is
5 maanden verder en meneer geeft zich niet thuis en dankzij hem zit ik op dit moment zonder telefoon


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.