//

Spaanse (Groupon) iPhone activeren in Nederland

Spaanse (Groupon) iPhone activeren in Nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb via Groupon een iPhone 4S gekocht. Via track & trace kwam ik erachter dat deze uit Spanje kwam. In het begin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-15, 17:48
Deff Deff is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Question Spaanse (Groupon) iPhone activeren in Nederland

Hi all,

Ik heb via Groupon een iPhone 4S gekocht. Via track & trace kwam ik erachter dat deze uit Spanje kwam. In het begin leek me dat geen probleem, echter toen ik deze wilde activeren met een Nederlandse simkaart, lukte dit niet. De telefoon vindt geen netwerk. Via iTunes heb ik het toestel wel kunnen herstellen en nieuwe iOS kunnen installeren.

Hierna krijg ik direct weer hetzelfde probleem: de iPhone vindt geen netwerk. Ook activeren via iTunes is niet mogelijk. Hij blijft op het witte 'begin menu' staan en telefoon geeft nu aan: 'Wachten op activering, dit kan even duren'. Het toestel is simlock vrij, het gaat puur om de activatie.

Nu ben ik zelf flink aan het zoeken geweest op verschillende fora maar ik heb nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden. Wel heb ik kunnen vinden dat het eventueel goed zou kunnen gaan met een Spaanse simkaart. Hiermee zou ik de telefoon gewoon in Nederland kunnen activeren. Echter lukt dit blijkbaar niet bij iedereen.

Ik vroeg mij af of meerdere mensen ervaring hebben met dit probleem en zo ja, hoe zij dit opgelost hebben.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-15, 20:23
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

pm mij je imeinummer uit de telefoon dan check ik hem voor je.
__________________
Er zijn teveel "kenners"maar te weinig mensen die het snappen.
Reageren

Labels
activatie, groupon, iphone, simkaart, spanje



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 gekocht via GROUPON B.loenders iPhone algemeen 7 13-10-13 15:51
Prijs nieuwe Iphone 4s via Groupon Biljarter iPhone algemeen 6 04-10-12 22:28
iPhone 3GS: Spaanse iPhone Gorillaz Unlock 3 25-11-11 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.