//

Schade door winkel!

Schade door winkel! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste allen. Ik ben nieuw met iPhone. Ken er niet zoveel van als het aankomt op hardware en vervangen. Ik maak eerst een kort overzicht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-15, 10:57
Captainsparrow Captainsparrow is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard Schade door winkel!

beste allen.

Ik ben nieuw met iPhone. Ken er niet zoveel van als het aankomt op hardware en vervangen. Ik maak eerst een kort overzicht van wat er gebeurd is.

Een 5 tal maanden geleden is de iPhone 5 van mijn vrouw inzet toilet gevallen. (Zat in haar broekzak en glipte eruit tijdens de broek laten afzakken 😡 ).
Die iPhone hebben we 8 maand geleden gekocht via iphoneoutlet.nl.
Anyway... Ik heb hem 2 dagen in een zak met rijst gestopt. De iPhone werkte nog steeds. Eventjes bij een winkel binnengebracht en die melden ons dat de indicatoren rood gekleurd waren. Waterschade dus. Na verloop van tijd merkte m'n vrouw dat de iPhone ietwat slechtere netwerk verbinding had, Wi-Fi was wel ok. Terug naar die winkel vorige week. Die mensen vertelden ons dat je bij waterschade beroep kan doen op een nieuw (zelfde) toestel voor de som van 259 euro.
Wij zijn daarop ingegaan en na 2 dagen kregen we bericht dat de iPhone een valse display had en dus niet in aanmerking kwam voor omruiling. Ik ga de iPhone terughalen en zie dat m'n scherm kapot is en helemaal niet meer opstart.

Ik stel me hierbij vragen.
1. Hoe komt het dat ze nu pas zien dat dit een vals scherm is? Ze hebben het toch al eens geopend om te kijken of de indicatoren rood zijn. Of kan dit ook anders?