//

Schade door winkel!

Schade door winkel! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste allen. Ik ben nieuw met iPhone. Ken er niet zoveel van als het aankomt op hardware en vervangen. Ik maak eerst een kort overzicht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-15, 10:57
Captainsparrow Captainsparrow is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard Schade door winkel!

beste allen.

Ik ben nieuw met iPhone. Ken er niet zoveel van als het aankomt op hardware en vervangen. Ik maak eerst een kort overzicht van wat er gebeurd is.

Een 5 tal maanden geleden is de iPhone 5 van mijn vrouw inzet toilet gevallen. (Zat in haar broekzak en glipte eruit tijdens de broek laten afzakken 😡 ).
Die iPhone hebben we 8 maand geleden gekocht via iphoneoutlet.nl.
Anyway... Ik heb hem 2 dagen in een zak met rijst gestopt. De iPhone werkte nog steeds. Eventjes bij een winkel binnengebracht en die melden ons dat de indicatoren rood gekleurd waren. Waterschade dus. Na verloop van tijd merkte m'n vrouw dat de iPhone ietwat slechtere netwerk verbinding had, Wi-Fi was wel ok. Terug naar die winkel vorige week. Die mensen vertelden ons dat je bij waterschade beroep kan doen op een nieuw (zelfde) toestel voor de som van 259 euro.
Wij zijn daarop ingegaan en na 2 dagen kregen we bericht dat de iPhone een valse display had en dus niet in aanmerking kwam voor omruiling. Ik ga de iPhone terughalen en zie dat m'n scherm kapot is en helemaal niet meer opstart.

Ik stel me hierbij vragen.
1. Hoe komt het dat ze nu pas zien dat dit een vals scherm is? Ze hebben het toch al eens geopend om te kijken of de indicatoren rood zijn. Of kan dit ook anders?
2. Is dat normaal dat een refurbished iPhone een vals scherm hebben dat men helemaal vast kleeft?
3. Wie heeft er raad voor mij?

Mvg
Chris.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-15, 18:12
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

De kans zit er natuurlijk in dat iphoneoutlet jou al een toestel heeft verkocht met niet originele onderdelen. Ze adverteren wel met refurbished, maar is dat hetzelfde als door apple refurbished met een jaar apple garantie? Of hebben ze gewoon zelf zitten repareren met China parts en dan doorverkopen. Als ik jouw verhaal lees, lijkt mij dit waarschijnlijk.
Daarnaast heb je waarschijnlijk ook niet een foto oid gemaakt van het moment dat je de telefoon inleverde, dus bewijzen heb je niet tenzij iemand van de winkel voor je instaat dat het scherm in orde was toen je hem inleverde.
Hoe lullig ik het voor je vind, lijkt me dat je er een flinke dobber aan gaat krijgen om dit goed in orde te krijgen.
  #3  
Oud 15-08-15, 16:55
Captainsparrow Captainsparrow is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Belgie
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een iPhone 6 gekocht voor de minste miserie. K zal zelf die iPhone 5 openen en zien of ik er een 2ehands scherm kan insteken. Kan hij nog dienen als MP3 speler ;-)

Vriendelijke groeten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade door verkeerd ontwerp Ipad beschermflap? satfan iPad algemeen 20 18-07-12 16:20
Verzamelen van gegevens van gebruikers met schade door hoesje --> RADAR jbos iPhone algemeen 7 01-06-11 13:56
Schade door Bumpercase Guest-20190430163756 iPhone accessoires en onderdelen 32 24-02-11 13:12
Schade door iphone hoesje Thessa123 iPhone accessoires en onderdelen 1 24-09-10 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.