//

uitlezen gegevens na wissen offline phone (verondersteld gestolen maar teruggevonden)

uitlezen gegevens na wissen offline phone (verondersteld gestolen maar teruggevonden) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht dat anderhalve week geleden mijn iPhone 6Plus uit mijn jas gejat was en ik baalde enorm. Ik heb 'm toen de volgende dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-15, 06:04
frankinspace2 frankinspace2 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 4
Standaard uitlezen gegevens na wissen offline phone (verondersteld gestolen maar teruggevonden)

Ik dacht dat anderhalve week geleden mijn iPhone 6Plus uit mijn jas gejat was en ik baalde enorm.
Ik heb 'm toen de volgende dag proberen op te sporen via 'Zoek mijn iPhone'
maar kreeg toen de melding dat hij offline was.
(batterij was ook bijna leeg op het moment dat ik 'm voor het laatst gebruikt had)
De locatie werd niet gevonden
daarom besloot ik gebruik te maken van de optie 'wissen' (remote wipe)

Maar nu kreeg ik enkele dagen later bericht van iemand die mijn iPhone op de grond had gevonden!
HOERA !!!
er bestaan toch nog eerlijke vinders !




....alleen nu vraag ik mij af:
Kan ik de opdracht tot het op afstand wissen van mijn mobiel nu nog herroepen?
Of kan ik zonder contact te maken met internet toch nog gegevens (zoals foto's en adressen) uitlezen?



Volgens Apple Support kan het herroepen van het wissen niet.
Zij zeggen dat de telefoon zichzelf wist zodra er contact met internet gemaakt wordt.
Maar ik hoop toch stiekum op een achterdeurtje voor dit probleem
(want ik had -heel stom van mezelf- al heel lang geen backup meer gemaakt of gesynchroniseerd)



Zelfs als ik het wissen niet meer tegen kan houden,
is er dan nog een andere manier dat ik toch nog eventjes mijn foto's en contactgegevens kan uitlezen?

(bijvoorbeeld door eerst de SIM-kaart te verwijderen zodat hij geen contact maakt met 3G
en door thuis mijn modem uit te zetten en ook Wi-Fi uitschakelen
om 'm vervolgens via USB aan mijn PC te koppelen????)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 augustus 2015 om 05:36 ----------

P.S.
ik had deze vraag ook al eerder gesteld in een oud (gesloten???) topic, maar ik kreeg van niemand een reactie....

-misschien vanwege de vakantietijd?
-misschien omdat het probleem zelden voorkomt en lastig te beantwoorden is???
(bij het call center van Apple Support wisten ze er ook geen raad mee)
-misschien omdat niemand tips aan kwaadwillenden wil geven tot het uitlezen van gestolen apparaten???????

Maar ik ben echt de eerlijke eerste eigenaar van dit dure toestel.
Ik gebruik 'm ook intensief, zowel voor mijn werk als privé. Dus ik zit nu behoorlijk radeloos -maar nog steeds hoopvol- op antwoord te wachten..... Ik ga over drie dagen het toestel weer ophalen, omdat ik dan weer in dezelfde stad werk waar hij uit mijn jaszak 'gerold' was
(ik dacht echt dat een zakkenroller mij daar met een truukje had afgeleid)

Ik gebruik zolang mijn vorige toestel (4S) die tegenwoordig mijn vrouw gebruikt. Dus da's weer effe wennen zo'n klein schermpje. En ik kan me wel voor mijn kop slaan dat we ons iCloud abonnement nooit opgehoogd hebben, want toen ik van 16GB (4S) overstapte naar mijn huidige 128GB (6Plus) lukte het me niet meer om automatisch via iCloud te synchroniseren en mijn Windows laptop zit overvol met shit en is supertraag, dus via iTunes heb ik in oktober voor het laatst een back-up gemaakt..... Tsja, heel stom!
Ik was het ook ècht van plan om dit snel te gaan regelen en een groter iCloud abonnement te nemen, maar door tijdgebrek en onwetendheid en verkeerde zuinigheid stelde ik dit steeds uit.

Dus ik hoop nu echt op jullie tips !!!

Laatst gewijzigd door frankinspace2; 10-08-15 om 06:41. Reden: spelfoutjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s: Gestolen iPhone wissen? markdelange Unlock 20 10-12-15 17:46
uitlezen gegevens na wissen offline phone (verondersteld gestolen maar teruggevonden) frankinspace2 iPhone algemeen 7 31-08-15 12:35
Game-gegevens wissen Coentjuhhh iPad Games 0 22-09-13 21:17
Wissen gegevens Discovire iPhone algemeen 4 11-11-12 20:55
Gegevens wissen maar NIET via iTunes nbastiaanse iTunes 0 19-08-10 09:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.