//

1 afspeellijst op iPhone krijgen

1 afspeellijst op iPhone krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is nu gesynchroniseerd met iTunes, maar nu neemt al mijn muziek 1,15 GB ruimte in. Ik heb op mijn iPhone maar een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-15, 14:43
Fenny Fenny is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 31
Standaard 1 afspeellijst op iPhone krijgen

Mijn iPhone is nu gesynchroniseerd met iTunes, maar nu neemt al mijn muziek 1,15 GB ruimte in. Ik heb op mijn iPhone maar een paar nodig.
Is het mogelijk om een aparte afspeellijst te maken voor mijn iPhone, die ik dan alleen zie op mijn iPhone? Dat zal aanmerkelijk schelen in gebruik!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-15, 02:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als ik u goed begrijp ja dat gaat; ge kunt gij veel verschillende afspeellijsten maken.

Ik dat soms ook; een map apart met allemaal kalme muziek, een map apart met rock muziek , een map apart mee dance muziek en dan heb je nog de lijst waar sowieso al je nummer bij elkaar staan die je hebt aangekocht of in itunes hebt gestoken.

Ge ga gewoon naar u app van muziek en dan afspeellijsten gaan en daar ziede rechtsboven nieuw staan, daar optikken en dan kunde zelf een titel kiezen en de nummers kiezen die der moeten instaan.

Ik hoop ik u uitleg goed heb begrepen?
Reageren

Labels
afspeellijst, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Afspeellijst niet te zien op iPhone Genius66 Muziek, foto & video 4 08-03-15 11:57
afspeellijst aangeschaft onzichtbaar op iphone 5c Dittef iPad algemeen 2 22-12-13 16:25
Artiest wel op iPhone, niet in afspeellijst hglevert iPhone algemeen 2 23-08-12 12:05
[iTunes Match] Slimme afspeellijst iPhone bramk iCloud 0 19-01-12 18:14
Afspeellijst iphone > itunes deragear iTunes 0 15-07-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.