//

Ruis bij video iPhone 6

Ruis bij video iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb sinds 2 dagen weer een privé tel gekocht, had een iPhone 5s van de zaak, maar wil graag mijn werk en privé gescheiden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-15, 07:39
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard Ruis bij video iPhone 6

Hallo,

Heb sinds 2 dagen weer een privé tel gekocht, had een iPhone 5s van de zaak, maar wil graag mijn werk en privé gescheiden houden. Had ik veel eerder moeten doen btw....Nu heb ik een probleem met filmen. Alles wat ik opneem hoor ik niet. Een hele zware ruis en met moeite hoor je de stemmen.

Gisteren een heel leuk filmpje gemaakt op school van mijn dochter, ze waren aan het zingen, maar dat filmpje is helemaal verpest. Net weer getest. Alleen maar ruis. Heb de iPhone al clean install gedaan, backcover eraf, dus naakt geprobeerd, niets helpt? Microfoon stuk van een gloednieuwe iPhone 6?

Komt met abbo Vodafone en nu ken ik de eigenaar van de shop, maar heb ik recht op een omruil? Na 2 dagen vind ik van wel, maar?
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-15, 22:15
Remco.'s schermafbeelding
Remco. Remco. is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Weert, Nederland
Berichten: 89
Standaard

Lijkt inderdaad op een hardwarematig probleem. Vodafone zou het toestel gewoon zonder problemen moeten repareren of omruilen.
__________________
iPhone 6 64 GB - iPad air 16 GB - MacBook Pro 13" mid 2012
  #3  
Oud 28-08-15, 07:40
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Krijg een hagelnieuwe! Komt vandaag/morgen binnen bij de winkel. Ik had al een nieuwe kunnen hebben, maar wil een zilveren. Had een zwarte, maar zilver past mooi bij mijn iPad air 2, haha..

Hij was na 1 dag al stuk en bij reparatie vervalt de garantie, of krijg je minder garantie ipv 2 jaar hoorde ik? Vandaar dat ze bij de winkel zeiden, je krijgt gewoon een nieuwe, laat Apple het maar uitzoeken. Prima service van de verkopers!!
  #4  
Oud 28-08-15, 09:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Klopt helemaal. Eerste jaar van de garantie neemt Apple voor z'n rekening.

Mocht je in de buurt zijn geweest van een Apple Store (geen Reseller | APR), had je daar ook zo binnen kunnen lopen (evt eerst een afspraak maken) dan had je ook meteen een nieuwe gekregen.

Apple ziet aan het serienummer waar de telefoon vandaan komt en verkocht is en hoe oud die is en welke garantie er nog op zit. Maakt dan ook niet uit waar je de telefoon vandaan hebt en of je de bon bij je hebt of niet.
  #5  
Oud 28-08-15, 09:53
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
en of je de bon bij je hebt of niet.
Dat laatste niet helemaal. Zorg dat je de bon (al dan niet digitaal) bij je hebt. Hebben wij ook een keer gehad met een bij Apple zelf gekocht toestel. Zonder bon konden (wilde) ze niets beginnen (apple store amsterdam). Gelukkig hadden we die nog in de mail staan (gmail) en konden we daar inloggen om hem te laten zien.
  #6  
Oud 28-08-15, 10:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Blazez, dat is niet mijn ervaring (met de Apple Store in Amsterdam, verschillende malen) maar kennelijk komt het dan toch ook voor dat er wel om een aankoop bon gevraagd wordt!
  #7  
Oud 28-08-15, 10:24
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Kan zijn dat we de verkeerde medewerker hadden (slechts 1x geweest). Gelukkig hadden we het bij de hand. Vandaar dat we er altijd even aan denken (proberen te denken) om ergens zoiets stand-by te hebben
  #8  
Oud 28-08-15, 19:48
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Mocht ik het 1ste jaar iets krijgen, dan ga ik zeker naar een Apple Store. Die krengen zitten nooit dichtbij, dus moet altijd rijden, haha..
  #9  
Oud 29-08-15, 17:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
dus moet altijd rijden, haha..
Tja. Het is of dat, of overgeleverd aan de 'service' van je provider (dynafix) (gesteld dat je de telefoon daar gekocht hebt)
Nee, daar zou ik een dagje Amsterdam / [willekeurige stad waar een Apple Store zit] van maken. Dan wandel je als het goed is, ook nog dezelfde dag met een nieuw toestel naar buiten en zit je niet met een paar dagen zonder of een pruts leentoestel of een garantieclaim-afwijzing vanwege 'vochtschade'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone zware ruis bij telefoneren bij facetime niet helgacoppen iPhone algemeen 1 19-03-15 10:30
iPhone 4S geen geluid bij video opname, wel ruis vuurvreter iPhone algemeen 4 28-05-14 08:01
iPhone 5 video met forse ruis KvG22 iPhone algemeen 3 21-03-13 20:54
ruis bij telefoneren PIET VANDENABEELE iPhone algemeen 7 16-02-11 19:54
Ruis bij bellen ljdust iPhone algemeen 2 08-07-10 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.