iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4S - Scherm valt uit, telefoon is AAN? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/166660-iphone-4s-scherm-valt-telefoon.html)

Supje 21-08-15 12:52

Iphone 4S - Scherm valt uit, telefoon is AAN?
 
Beste,

Dus.. Een raar verhaal, als je het aan mij vraagt:

Ik was door mijn iPhone heen aan het "swipen" en ik merkte dat hij een App niet wou openen. Ik klikte nog 2 of 3x, maar er opende niets..

"Hmmm.." Dacht ik. "Hij zal wel moeite hebben met nadenken, dus ik zet hem even op Lock en dan er weer af".

Dat deed ik. "Click!" zij het Lock-deuntje en mijn telefoon ging op slot. So far so good!

Toen wou ik hem direct weer unlocken, maar tot mijn verbazing gebeurd er niets!

Stress! :eek: Ik dacht "Nee! Is die nu ineens kapot?!". Dus ik sloot hem op de adapter aan, en wat denk je? Ik hoor het "Ping!" geluidje wat betekend dat hij stroom krijgt. What the..?

Dus mijn telefoon staat wél aan maar geeft géén beeld? :confused:

Ik heb nooit eerder problemen gehad met mijn iPhone.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.



Alvast bedankt!

Supje

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2015 om 10:59 ----------

Update:

Inmiddels via het internet gevonden dat het herstellen van de iPhone via iTunes kan helpen. Dit heb ik gedaan.

Het scherm ging aan! :eek: En weer uit..

Wat is dit voor een Apple techniek? Of ligt dit aan mij? Ik ga er "voorzichtig" mee om (tussen aanhalingstekens want wát is voorzichtig? Hij is nooit gevallen of nat geworden, laten we het daar op houden..).

Wél staat er een TaiG Jailbreak met Cydia op (of stond, die zal inmiddels door het herstellen verwijderd zijn..) maar daar heb ik nooit enig probleem aan ondervonden..



Dat terzijde; ik zit nog steeds met het probleem. En zodra het is opgelost; wat veroorzaakt dit probleem?!



Overigens ondervind ik steeds meer minder positieve kanten van onze fijne Apple software..

Guest-20180925190238 21-08-15 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supje (Bericht 1003784)
Overigens ondervind ik steeds meer minder positieve kanten van onze fijne Apple software..

Zeker als je die fijne Apple software gaat vernaggelen met een jailbreak. :rolleyes:

Supje 26-08-15 10:48

En een Jailbreak is dus blijkbaar zo slecht voor je iphone dat die crashed?..

Moet zeggen, na de jailbreak is hij 10x gebruiksvriendelijker.

Guest-20180925190238 26-08-15 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supje (Bericht 1004108)
En een Jailbreak is dus blijkbaar zo slecht voor je iphone dat die crashed?..

Een jailbreak op zich niet want die zet alleen maar alle vensters, deuren en poorten open. Maar, crappy tweaks kunnen een iPhone wel laten crashen. Ook jailbreak restanten kunnen een iPhone laten crashen. Succes verder. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.