//

iPhone 5s niet meer kunnen bellen/gebeld worden

iPhone 5s niet meer kunnen bellen/gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft sinds 26 januari 2015 een iPhone 5s. Toestel ging perfect tot +-1 week geleden. Vanaf toen had ze veel problemen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-15, 14:44
Ophoven Ophoven is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Ophoven
Berichten: 4
Standaard iPhone 5s niet meer kunnen bellen/gebeld worden

Hallo,

Mijn vriendin heeft sinds 26 januari 2015 een iPhone 5s. Toestel ging perfect tot +-1 week geleden. Vanaf toen had ze veel problemen met bellen. Ze hoorde bijna niets en werd ook niet meer goed gehoord aan de andere kant. nu sinds gisteren is het geluid volledig weg! Geen kiestoon, telefoon gaat over bij de andere persoon die ze belt en die persoon kan ook niks horen.

Zodra ze het nummer kiest wie ze wilt bellen blijft de iPhone ook even hangen en dan pas begint hij met bellen, scherm hapert ook even en bij het ophangen net hetzelfde.

iPhone is al gereset, nieuwste iOs op gezet,...

Ter info: Het geluid van spelletjes en muziek werk wel nog gewoon.

Weet iemand hier raad mee?


Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Ophoven; 26-08-15 om 14:48. Reden: Extra info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-15, 17:59
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Ik heb hier ook last van gehad... Bij mij hielp de telefoon tegen mijn mond zetten en krachtig blazen in het gedeelte waar je normaal gezien je oor zet wanneer je belt.

Het klinkt gek, maar dit hielp voor mij... Dit is inderdaad zeer vervelend!
  #3  
Oud 27-08-15, 01:17
Ophoven Ophoven is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Ophoven
Berichten: 4
Standaard

update: via whatsapp kan ik wel perfect bellen.

Zodra ik op de groen toets om een nummer te kiezen druk duurt het 3-5 seconden eer hij begint te bellen.

Heb zonet de iPhone volledig gewist en als nieuw geconfigureerd, hierna kon ik welgeteld 1x bellen en nu is het probleem terug...

Iemand info voor mij?

Mvg
  #4  
Oud 28-08-15, 00:44
Ophoven Ophoven is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Ophoven
Berichten: 4
Standaard

Raar maar waar, zoals ik zelf al even dacht ligt het volgens mij aan de laatste update van iOS. Het groen telefoon pictogram doet raar van zodra ik er op klik. Ik heb dit eens versleept naar een ander tabblad ipv onder op de balk en
Nu werk het bellen wel weer. Snap er niks van, morgen bel ik naar Apple en eens
Kijken wat ze daar zeggen.

Mag gesloten van mij..

Merci!!
Reageren

Labels
bellen, iphone 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet kunnen bellen en gebeld worden met Iphone 4S redcap iPhone algemeen 3 24-07-12 10:03
iphone 3gs niet meer bellen/gebeld worden iphone1977 iPhone algemeen 10 02-03-12 21:48
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Dataroaming uit, niet kunnen bellen/gebeld worden in Frankrijk? Cateye Internet in buitenland (roaming) 2 26-03-10 12:08
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.