//

iphone 5S accepteerd geen power kabel

iphone 5S accepteerd geen power kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Problemen blijven mij achter volgen, nadat de batterij capaciteit drastisch was afgenomen, kan ik de iphone ook niet meer opladen, melding van "deze kabel of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-15, 23:05
DrDiesel DrDiesel is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 16
Exclamation iphone 5S accepteerd geen power kabel

Problemen blijven mij achter volgen, nadat de batterij capaciteit drastisch was afgenomen, kan ik de iphone ook niet meer opladen, melding van "deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze Iphone " blijft maar verschijnen, toestel op gestuurd na dynafix, (Garantie via Vodafone) toestel is nu voor de 3e keer opgestuurd incl originele lader en originele kabel, krijg ik wederom de melding dat het toestel uitgebreid getest is, en dat de klacht waarschijnlijk veroorzaakt wordt door de lader, deze zou niet origineel zijn ?
Vreemd dit is de enige lader die ik bij de iphone geleverd heb gekregen.
Een eigen test tussen de vele retour zendingen leerde mij dat ook originele laders en originele kabels van Apple van andere gebruikers niet bij mij werken, echter mijn kabel en lader wel bij de andere ? vreemd toch.

Iemand nog tips ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-15, 23:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik kan me niet echt herinneren ooit positieve verhalen van dynamische gehoord te hebben. Dus wellicht is het goed ergens anders te proberen? Eens direct bij apple in een store er naar laten kijken? Wellicht kunnen zij iets zeggen?
Aangezien het toestel niet bij hen vandaan komt, geven ze daar maar 1 jaar garantie en verwijzen ze je toch naar vodafone voor je tweede jaar. Maar wellicht als je ze vraagt voor een soort van second opinion dat ze je wel willen helpen?
  #3  
Oud 01-09-15, 02:20
Troublemakermk4 Troublemakermk4 is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2014
Locatie: Helmond
Berichten: 7
Standaard

Misschien 'n stomme vraag maar hoe laad je je telefoon op ?

Sluit je eerst de kabel aan op je telefoon en daarna in de USB stroomadapter of net andersom ?

USB Stroomadapter in stopcontact dan Lightning kabel in de USB stroomadapter, Lightning kabel in de telefoon ??

Want als ik de kabel EERST op m'n telefoon aansluit en daarna in de USB Stroomadapter dan krijg ik ook de melding dat "Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze Iphone" en als ik het aansluit als bovenstaand dan krijg ik de melding niet te zien "USB Stroomadapter in stopcontact dan Lightning kabel in de USB stroomadapter, Lightning kabel in de telefoon"
  #4  
Oud 14-09-15, 23:24
DrDiesel DrDiesel is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 16
Standaard

Dank voor de reactie's.

Alle aangeboden adviezen omtrent kabels en aansluiten hiervan hadden geen resultaat bij mij.

Even een update,

Toestel is 4 keer opgestuurd geweest naar dynanogwat, de laatste keer dat er gemeld was dat er toch echt niks mis was met het toetsel door dynanogwat, toch maar even met Vodafone gecontact. advies-> toestel terug ontvangen, indien nog niet correct, naar de Vodafone winkel gaan, zodat ze daar kunnen zien wat er aan de hand is. zo gezegt zo gedaan, ook in de Vodafone winkel probleem geconstateerd, zij hebben gecontact met dynanogwat, en toch wel zeer nadrukkelijk uitgelegt dat het toestel niet oplaad en dat er een nieuw toestel via hun aangevraagt moest worden. tja moest ik weer een aanvraag doen voor herstel .... na 12 dagen eindelijk melding dat mijn toestel gereed was .... de nieuwe was onderweg. Na ruim 41 dagen, vandaag een nieuwe 5S ontvangen. die werkt weer zoals het hoort !
  #5  
Oud 14-09-15, 23:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Volgens mij iedere keer als ik problemen met een reparatiebedrijf hoor, hoor ik de naam dynafix (of hoe die tent ook heet).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone loopt vast tijdens het herstellen, geen power knop. rodneydecroon iPhone algemeen 1 30-04-15 14:51
Iphone 4s geen beeld via av kabel op tv? Bperu iPhone algemeen 0 10-01-14 12:23
Kan geen email meer verzenden, melding de server accepteerd de ontvanger .... niet. edvb iPhone algemeen 6 22-02-13 19:06
Itunes 7.5 accepteerd geen iphone Ubbo iTunes 7 14-08-08 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.