//

Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen

Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Iphone 6 is in mijn optie's van agenda's de standaardagenda optie niet meer zichtbaar. Hierdoor kan ik de standaard agenda niet wijzigen wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-15, 11:58
pimovic pimovic is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Question Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen

Bij mijn Iphone 6 is in mijn optie's van agenda's de standaardagenda optie niet meer zichtbaar.

Hierdoor kan ik de standaard agenda niet wijzigen wat ik graag zou doen.

Hebben hier in huis meerdere Iphone's met dezelfde versies die deze optie wel gewoon tonen.

Heb de telefoon meermaals opnieuw gestart en ook agenda uit en aan gezet via Icloud.

Behalve wachten op een eventueele nieuwe update iemand nog een idee voor mij wellicht?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone en ipad agenda's syncen niet meer idegroot1 iPhone algemeen 0 02-03-15 21:51
Agenda iphone 4s werkt ineens niet meer zoete appel iPhone Apps 1 09-11-14 10:12
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 17:19
Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? 4en Archief 16 21-03-08 17:44
standaar en niet standaard applicaties delete thommieboy Jailbreak apps en thema's 9 16-03-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.