//

Iphone 5S laadt niet meer op.

Iphone 5S laadt niet meer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een refurbished iphone 5s gekregen bij de apple store omdat er een probleem was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-15, 09:54
EwaMaffia EwaMaffia is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 11
Standaard Iphone 5S laadt niet meer op.

Hallo,

Ik heb een probleem.
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een refurbished iphone 5s gekregen bij de apple store omdat er een probleem was met de vorige en ik nog garantie had. De dag erna ging ik op vakantie, en binnen een week kreeg ik daar voor het eerst de melding: 'Dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund.'
Ik kreeg de melding in de loop van de dagen vaker, en toen het me te veel werd heb ik de iphone een paar keer gereset en toen was het probleem opgelost.

Een maand later kwam de melding weer voor het eerst, toen 1 x in de paar dagen ofzo, redelijk onschuldig.
Nu, een week later, geeft hij deze melding al meteen als ik de kabel erin stop bij 2% ofzo.

-Op opmerkingen dat de kabel niet origineel is ga ik niet in, ik heb het probleem met verschillende designed by apple kabels die allemaal gebruikt konden worden om te synchroniseren via iTunes en mijn vrienden hebben met diezelfde kabels al jaren geen problemen.
-Iphone resetten werkt deze keer ook niet meer, een keer of 5 gedaan al.
-Iphone wordt ook enigszins warm bij het gebruiken.
-Er zit geen stof in de port.
-Als ik de kabel erin stop en ik zet dan de iPhone uit pakt die na heel veel uur wel een paar procent batterij maar niet veel.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

PS.: Heb je nog wel garantie op het moment dat je bij de Apple store een nieuwe iphone krijgt omdat je garantie hebt op je vorige?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-15, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EwaMaffia Bekijk bericht
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Als ik jouw vorig topic over dit probleem lees dan wordt het moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen (denk ik):

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ele-kabel.html
  #3  
Oud 30-08-15, 10:18
EwaMaffia EwaMaffia is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 11
Standaard

Ja ik weet dat ik al een soortgelijk topic hierover had laatst.
Het verschil is alleen nu dat de iPhone een stuk warmer wordt, en nu echt zo goed als niet meer oplaadt, dus ik dacht proberen kan geen kwaad. In het vorige topic werd in de reacties namelijk alleen maar in twijfel getrokken of ik wel daadwerkelijk een echte oplader had ipv naar het probleem gekeken. Ik kan pas over anderhalve week naar de apple store dus daarom doe ik eerst hier nog maar een poging.
  #4  
Oud 30-08-15, 10:31
Astraboyke Astraboyke is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Wss is de oplaadpoort defect en moet deze vervangen worden.
Heb dit zelf al 2x moete doen met mijn iPhone 5.
  #5  
Oud 30-08-15, 10:45
ihulpizegem ihulpizegem is offline
• iOS 8.4.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard

- batterij die traag oplaad en warm word kan wel eens op zijn laatste krachten aan het werken zijn.
- kabel die hij niet altijd aanvaard kan zowel door die batterij komen als door een defecte dockconnector

weliswaar kan er ook een moederbordprobleem zijn met de chip die alles regelt in verband met opladen.
  #6  
Oud 30-08-15, 11:39
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

nieuwe batterij erin zetten denk dat je batterij aan het sneuvelen is vaak door verkeert opladen alleen maar bijladen bv 1 keer per maand de batterij helemaal leeg trekken dan een harde reset geven en dan de hele nacht aan de lader laten liggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. mrlennard iPhone algemeen 1 28-10-13 02:00
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan Sahar iPhone algemeen 0 08-01-13 23:11
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc paske iPhone algemeen 6 07-09-12 15:59
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 01:48
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.