//

Geen geluid meer bij bellen

Geen geluid meer bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik heb sinds en enkele dagen last van het volgende: Ik wordt gebeld, ik hoor de ringtone; Ik neem mijn telefoon op, soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-09-15, 15:12
MarkVos MarkVos is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard Geen geluid meer bij bellen

Beste forummers,

Ik heb sinds en enkele dagen last van het volgende:

Ik wordt gebeld, ik hoor de ringtone;
Ik neem mijn telefoon op, soms hoor ik de ander, soms niets;
De tegenpartij hoort mij sowieso niet (microfoon probleem lijkt me?);

Als ik de telefoon op speaker zet horen we elkaar wel (???)

Maar soms verdwijnt in mijn menu tijdens het bellen de optie "luidspreker", hij staat er wel maar heb niet de mogelijkheid om er op te drukken. Dus dan is er een verbinding tot stand gekomen maar verder totaal geen geluid / spraakmogelijkheid.

Als ik last heb van dit probleem kan ik spraakberichten in whatsapp ook niet afspelen en ook zelf geen spraakberichten opnemen.

Het gebeurt heel erg willekeurig, soms bel ik m'n voicemail om te kijken of het probleem zich voordoet. Dan opeens hoor ik wel weer geluid uit oorspeaker en luidspreker. Vervolgens gaat afspelen en opnemen van spraakberichten over beide speakers ook weer goed.

Doordat het een combinatie (speakers, microfoon + luidsprekeroptie) is, lijkt een hardwareprobleem mij uitgesloten. Maar dit probleem is erg vervelend aangezien ik voor het werk nogal vaak moet bellen.

Mijn Iphone 6 is geupdate tot de laatste software. Heb al meerdere malen reset uitgevoerd en zelf al een keer helemaal gewist naar fabrieksinstellingen etc.

Kent iemand dit probleem, is er een oplossing?

Ik hoor het graag van jullie

Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-15, 15:41
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Aangezien de telefoon nog in de garantie periode zit is het niet zo moeilijk wat je het beste kan doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS geeft geen geluid meer door de speakers, wel bij het bellen. Kain13 iPhone algemeen 7 19-08-13 22:23
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) krullebol2 iPhone accessoires en onderdelen 2 20-09-12 22:28
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 11:37
[1.1.3] geen geluid bij bellen. sic139 Unlock [archief] 8 15-02-08 08:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.